Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 34 van 35 EersteEerste ... 2432333435 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 331 t/m 340 van 344

Standaard

Misschien zoek ik niet genoeg op de website, maar waar zit die Sims Shop precies gehuisvest? Het is maar dat ik momenteel in de States vertoef, Flagstaff (Arizona) om precies te zijn.

Tee.
    Tee.

Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door loose-fur Bekijk bericht
    Misschien zoek ik niet genoeg op de website, maar waar zit die Sims Shop precies gehuisvest? Het is maar dat ik momenteel in de States vertoef, Flagstaff (Arizona) om precies te zijn.

Tee.
    Patrick Sims/Sims shop zit in Chattanooga, Tennessee.

Ik vergis me in de enorme afstanden daar. Toen John (die in South Dakota woont, 'slechts' een paar staten verderop) vertelde dat hij de gitaren vanaf Chattanooga zou laten opsturen, vroeg ik me af "waarom haalt hij ze niet gewoon op" maar het is meer dan 2000 kilometer bij hem vandaan
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Ja, Marco, bouw GAS hier ...

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Ja, Marco, bouw GAS hier ...

s.
    He, leuk, de "rockerbox" : die gaat mogelijk op de markt komen via de "korea" route : John Backlund wil dit model dus onder de Retronix merknaam op de markt zetten. Maar eerst komt de Retronix JBD-100 uit, mogelijk daarna de Retronix JBD-400 en die laatste zou ik bijzonder graag te pakken krijgen

Ik zal binnenkort even hier een update plaatsen van de gitaar die ik gisteren heb ontvangen in ruil voor mijn 2 bouwsels. De facebookers hebben het misschien al gezien
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Nog een Rocker Box plaatje

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    He, leuk, de "rockerbox" : die gaat mogelijk op de markt komen via de "korea" route : John Backlund wil dit model dus onder de Retronix merknaam op de markt zetten. Maar eerst komt de Retronix JBD-100 uit, mogelijk daarna de Retronix JBD-400 en die laatste zou ik bijzonder graag te pakken krijgen

Ik zal binnenkort even hier een update plaatsen van de gitaar die ik gisteren heb ontvangen in ruil voor mijn 2 bouwsels. De facebookers hebben het misschien al gezien

Ha dju, het model is bijna in productie, me like !!! Maar toch, ik bouw hem misschien zelf wel eens ...

Breng die gitaar dan maar eens mee naar de meeting, volgende keer, daar ben ik wel benieuwd naar !

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

...en ze zijn onderweg !
    De flightcase is vandaag opgehaald. Over 1 week zijn ze bij de spuiter in Amerika. Ik denk/hoop over 2 maanden foto's te zien van de gefinishte gitaren

Niet de meest fantastische foto's maar dat komt uiteindelijk wel, als ze gespoten zijn

Koffertje dicht, en nu maar wachten....
    Had ze even gemist, Marco, maar wat een plaatjes! Serieus knap werk en een diepe buiging!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Dank Rizz!
    Ik zal hierna even " het ruilmateriaal" posten, want dit was geen betaalde opdracht maar een ruil voor een gitaar van John.

@Stijn : Ja, uiteraard moet je zo'n rockerbox zelf bouwen, veel leuker dan gewoon kopen :-) En jawel, ik zal de gitaar denk ik mee nemen naar de beurs. Ik heb wel veel spullen bij me maar we zien wel.

@Iedereen_die_niet_facebook_heeft : ik had daar al plaatjes gezet van de gitaar die ik heb ontvangen van John. Dat doe ik hier dus ook maar even. Een USA made JBD-100, er zijn er niet veel van en dit is de eerste in Europa :-)

Laatst gewijzigd door Cocobolo; 19 juli 2013 om 20:43

Senior Member

Standaard

@Iedereen_die_niet_facebook_heeft : ik had daar al plaatjes gezet van de gitaar die ik heb ontvangen van John. Dat doe ik hier dus ook maar even. Een USA made JBD-100, er zijn er niet veel van en dit is de eerste in Europa :-)
    Geen facebook, dus ik zie ze voor het eerst

Man, wat een mooie gitaar! Schitterend afgewerkt!
    Hoe klinkt ie?
    Zit er een actief element in? Wat voor element is dat eigenlijk?
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Senior Member

Standaard

ik heb dit topic nooit afgesloten met de foto's van de gespoten gitaren, hoewel in een ander topic ze langs zijn gekomen. Dus voor de volledigheid en ter afsluiting van het bouwtopic hier de foto's.

GITAAR 1 - De Katalina :
    (de string retainers op de headstock ontbreken nog omdat het logo nog niet is aangebracht)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten