Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 381 van 867 EersteEerste ... 281331371379380381382383391431481 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.801 t/m 3.810 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat hij je in het totaal heeft gekost? Met invoerechten, btw etc?
    En hoe bevallen de spring en plate standen jou?
    Ehm... Ik heb hem nu ongeveer een jaar en weet niet exact meer hoeveel ik eraan kwijt was. 179 dollar was toen iets van 165 euro dacht ik. Iets van 19 euro verzending en hetzelfde bedrag voor invoerrechten aan de deur. Of ik btw betaald heb, heb ik eigenlijk geen idee van. Maar reken dus op ruim 200 euries totaal.

Ik vind de plate-mod stand een erg leuke stand. Vooral donker ingesteld zorgt die voor een lekker ongemakkelijk geluid. Zo valt het pedaal sowieso wel samen te vatten: gemaakt voor griezelige deuntjes. Tenzij je de liveliness helemaal opendraait, klinkt hij vol en dik. Ook kan je hem met de mix knop zo afstellen dat hij goed hoorbaar is icm andere instrumentpartijen. Iets wat (mij) veel minder goed lukt met een andere reverb (de normale hardwire reverb).

Veelgehoorde kritiek (ook zeker hier op gitaarnet ) op shimmer reverb in het algemeen, is dat het achterhaald en te steriel klinkt. Het mooie aan de 3 shimmers die hierop zitten, is dat ze niet zijn ingesteld om episch, zuiver, puur en waterig te klinken, maar juist ook weer om je spel een eerie gloed mee te geven. En daar slagen ze goed in.

Voor de spring stand heb ik hem niet in eerste instantie gekocht, en die gebruik ik ook niet echt veel.

Alhoewel ik dat nooit nodig heb, moet ik wel zeggen dat het een nadeel zou kunnen zijn dat de reverbtijden niet heel kort zijn op de kortste decay-tijd.

Al met al is het een van mijn favoriete pedaaltjes.

Groeten,

Merijn

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    Hier die van mij! En Bassa, niets mis met goedkope pedalen, zolang ze niet goedkoop klinken ;-)
    Zo heb ik een paar pedaaltjes van Mooer en Joyo, en die bevallen me echt meer dan prima!

Gebruik jij single coils?
    Ik krijg met humbuckers echt geen "lekkere" sound uit die satchurator. blijft dun en "violig" klinken. beetje een goedkope sound.
    Ik mis de grom en dat "echte" rauwe wat ik zo mooi vind aan een scheurende gitaar.

Wellicht werkt hij wel met single coils en een andere amp dan een marshall?
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Gebruik jij single coils?
    Ik krijg met humbuckers echt geen "lekkere" sound uit die satchurator. blijft dun en "violig" klinken. beetje een goedkope sound.
    Ik mis de grom en dat "echte" rauwe wat ik zo mooi vind aan een scheurende gitaar.

Wellicht werkt hij wel met single coils en een andere amp dan een marshall?
    Ik gebruik de satchurator icm met een strat met 69'er pickups en een Fender Blues Deluxe combo. Ik krijg er juist over een fender combo die marshall sound mee. Het is niet hetzelfde als mijn ibanez over mijn JVM top, maar komt toch aardig in de buurt.
    Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

Music PEVE's plank(je)

Leuk om te zien hoe creatief de meeste zijn !
    Ik heb ook eens een poging gedaan....zie hier het resultaat !!
    Music is THE universal language (of mankind) (Henry Wadsworth Longfellow, 19th. century)

- peveproject.nl - oldfashion.eu - balasino.nl -

Standaard

Ook ik ben weer bezig geweest.

Het koffertje was van mijn vrouw en is ooit uitgegeven door Scheidegger...
    Ik zag dat m'n delay erin paste en de tuner er net naast...

Het enige wat ik nu nog wil is iets van een TS en een treble boost.... Of een pedaal wat beide doet of een pedaal wat me mn oude cae 3+ geluid geeft :-)
    Ben er wel blij mee. Lekker klein en toch datgene wat ik graag gebruik...

De funky filter moet nog even op het net gegooid worden of in een kleinere behuizing gedaan worden, en verder is het dus alleen maar od's chorus en delay...
    Laatst gewijzigd door Nocki; 18 juli 2013 om 12:05
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

De boel weer even netjes gemaakt na wat geschuif.

Signaal komt binnen in de Wah en dan -> Tuner -> T-Rex Tremster -> Lovepedal Pickle Vibe -> Brunetti Merc. Box -> CAE Linedriver Booster -> MXR Analog Chorus -> MXR Carbon Copy -> EHX Holy Grail.

Gapende gat zal opgevuld worden door een T-Rex Mudhoney en komt in de keten tussen de tremster en pickle vibe.

Laatst gewijzigd door lindstrom; 19 juli 2013 om 15:36

Standaard

Hoi Nocki,
    Waar heb je die platte pluggen vandaan?

Senior Member

Standaard

Newtone (denk ik), maar die zijn volgens mij een pijn in de bips om te solderen. Je kunt beter deze nemen.
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 20 juli 2013 om 14:47
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Je kunt beter deze nemen.
    Ik heb een tijdje terug twaalf van die dingen gekocht bij Thomann en bij drie zat de tip op voorhand al zo los dat je die zo met je vingers naar links en rechts kon draaien. Ik heb er voor en na het solderen flink wat lijm in gegoten en nu lijken ze wel stevig, maar echt kwaliteit kan ik dit toch ook niet noemen. Ik zou ze dan ook alleen gebruiken als ze constant op dezelfde plek op je pedalenplank zitten.
    Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 22 juli 2013 om 23:52
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Standaard

Laatst gewijzigd door dodeboboeror; 22 juli 2013 om 21:28

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten