Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 167 van 410 EersteEerste ... 67117157165166167168169177217267 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.661 t/m 1.670 van 4093

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Leuk dat het voor jou zo makkelijk werkt, maar ik wil over het algemeen goed nadenken over dingen, zeker als die dingen me bijna €1000 kosten (ik krijg deze gitaar voor een leuk bedrag mee, maar wil er wel een koffer en nog wat accessoires bij).
    Oh ik denk er heus wel over na, begrijp me niet verkeerd., zeker bij de hogere bedragen. Maar eerlijk gezegd zou ik me niet zo druk maken om wie er nog meer op zo'n Gretsch speelt en dat je dat wel eer aan moet doen of weet ik het. Uiteindelijk moet het toch JOUW gitaar worden, waarmee je JOUW geluid krijgt en niks anders. En als ie daarbij je Jag lijkt te vervangen, dan so be it? Smaak evolueert met de tijd. Niet dat ik overigens verwacht dat dat gebeurt, afgaande op wat je zegt.

Nogmaals, ik bedoel het allemaal absoluut niet als persoonlijke kritiek. Ik vind het alleen interessant hoe je hier over denkt en wat je keuzes motiveert. Waarschijnlijk omdat ik wat dat betreft heel praktisch ingesteld ben; een gitaar is een werktuig en moet in mijn handen me geven wat ik er uit wil halen. Natuurlijk hecht ik er ook een sentimentele waarde aan, maar dan nog.

Ik ben benieuwd hoe het verder loopt, hou ons op de hoogte!

Beruk: Fano is vet. Volg ze op facebook, bijna elke dag weer een nieuwe GAS-opwekkende foto, heel fijn

Senior Member

Standaard

Achja, volgens mij denk ik over alles zo na

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Beruk: Fano is vet. Volg ze op facebook, bijna elke dag weer een nieuwe GAS-opwekkende foto, heel fijn
    Thanks voor de tip, erg toffe gitaren die fano's!

Jammer van de prijs

Senior Member

Standaard

No needy acquisition maar mooi genoeg om even te delen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beruk Bekijk bericht

... het wordt tijd voor een reissue meneer Fender....

Senior Member

Standaard

Nu wordt het spannend: ik had gister weer een opleving met m'n Jaguar en bijgevolg totaal geen GAS voor andere gitaren, ook niet voor deze Gretsch. Maar in gedachte is ze al van mij. Dus vandaag maar weer naar de winkel, kijken wat er gebeurt. Vind dat eigenlijk wel goed, want dat zou betekenen dat ik deze gitaar dus niet in een opwelling koop.

(en daarnaast met mijn baas overlegd dat ik de komende maand behoorlijk veel ga werken. Nog steeds maar een uur of 12 per week, maar da's nog altijd een stuk meer dan 3 per week)

Standaard

Ik heb geen GAS voor een specifiek iets. Ik wil gewoon iets kopen

Als het goed is gaan we volgende week naar bax met onze zanger en toetsenist. Ik ben benieuwd of en wat er aan mijn vingers blijft plakken.

Senior Member

Standaard

Kogel is door de kerk. Gretsch wordt voor me afgesteld op .011 en dat soort dingen.

Ik heb straks een Gretsch

Standaard

Patsert!

Jaloersigheid hiero.

Standaard

Oehh very nice:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten