Maar de helft van de gekochte kitjes liggen onaf in een la. Vandaar het alternatief... MaBerY wat een mooi ding zeg. En die bedrading is prachtig! TWEE DIKKE DUIMEN!! Zou je wat mij betreft HIWATT op kunnen plakken.

Jij hebt toch die KV50ST in bordeaux rood?