Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1169 van 1797 EersteEerste ... 169669106911191159116711681169117011711179121912691669 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.681 t/m 11.690 van 17961
    Member

Standaard

vind het wel leuk om te zien wat voor spul er dan mee gekocht wordt, brengt mij misschien ook weer op ideeen. maar natuurlijk ga ik niet mee naar binnen als de koper dat niet wil. Ik heb gewoon bij vorige marktplaats deals gemerkt dat het makkelijk is om voor rock palace af te spreken, omdat het centraal gelegen is en iedereen toch wel geinteresseerd is in de winkel zelf.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naviiin Bekijk bericht
    dat ben ik! Heb idd geen zin in mensen bij me thuis. Bied ook de verzending aan, dus zie het probleem er ook niet van in.
    Aan de marktplaats foto, is niet gemakkelijk te zien of de bon nog wel geldig is, echt is...

Member

Standaard

hmm, dan kan er idd nog wel een extra foto bij. ik vond het echter best moeilijk om een foto te nemen zonder dat mijn persoonlijke gegevens of de code zelf er op stonden. maar ik zal het proberen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naviiin Bekijk bericht
    hmm, dan kan er idd nog wel een extra foto bij. ik vond het echter best moeilijk om een foto te nemen zonder dat mijn persoonlijke gegevens of de code zelf er op stonden. maar ik zal het proberen.
    Je kan ook even met paint de privacy 'gevoelige' informatie maskeren met een wit vlakje oid.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Gezien je reacties hier lijkt het mij dat je wel te vertrouwen bent Navin. Maar laten we eerlijk zijn: het zal niet voor het eerst zijn dat er iemand met een overgenomen tegoedbon in een muziektoko staat om daar te horen dat die bon vals of verlopen is.

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Is dit nou humor of probeert ie nou echt mensen voor de gek te houden? Ten overvloede: dit is een overbekende handelaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Is dit nou humor of probeert ie nou echt mensen voor de gek te houden? Ten overvloede: dit is een overbekende handelaar.
    Maar wel een goudeerlijke handelaar! En hij heeft humor!

Senior Member

Standaard

De afgelopen dagen ben ik op een advertentie op Gitaarnet benaderd door iemand die zich voordeed als een brave Spanjaard en die toevallig aanbod wat ik zocht, namelijk een Republic Resolian Resonator. Meneer zou in Zweden wonen, gebruikte een Gmail account en stuurde mooie foto's. Mijn achterdocht was onmiddellijk gewekt omdat hij te weinig "gitaar" sprak en teveel "betalen". Alle alarmbellen gingen bij al bij het eerste contact bij mij af. Hij vroeg wat ik er voor over had om hem thuis bezorgd te krijgen. Ik besloot het spelletje mee te spelen. Hij was het gelijk met mijn bod eens (vreemd). Ik gaf aan dat ik hem niet kende en omdat ik de gitaar niet eerst kon bekijken en proberen of hij bereid was de gitaar eerst op te sturen en dat ik daarna wel zou betalen. Ach, wat voelde hij zich rot daardoor. Nou, meneer was wel bereid de helft te ontvangen, de gitaar op te sturen, en dan zou ik de rest moeten betalen. Ik vroeg om een foto van zijn paspoort dat op de gitaar lag. Of van een foto van hemzelf met de gitaar... Je snapt, niks meer daarna gehoord...Tjakka..hebbes.

Wees gewaarschuwd. De identiteit van een nietsvermoedende Spanjaard werd gebruikt... een brave Andres Joven Rivero. Foto is op internet te vinden... gitaarfoto's zijn waarschijnlijk gewoon van internet geplukt.

ALS IETS TE MOOI IS OM WAAR TE ZIJN, IS HET WAARSCHIJNLIJK OOK TE MOOI OM WAAR TE ZIJN.

Ik zoek nog wel die Resonator, maar wil wel graag eerlijk zaken doen en niet geflest worden... ,
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Scambaiten op gitaarnet .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Maar wel een goudeerlijke handelaar! En hij heeft humor!
    Ghehe, Wim begint steeds meer een soort van persiflage te doen op hoe de ads er tegenwoordig vaak uitzien. Ik weet uit ervaring dat zijn spul goed is en hij betrouwbaar. Of het slim is om het zo aan te bieden, ach. De serieuze kopers weten hem wel te vinden.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten