Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 370 van 869 EersteEerste ... 270320360368369370371372380420470 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.691 t/m 3.700 van 8681
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht
    Als je voor minder dan 50 euro klaar wil zijn kan ik je de Harley Benton Powerplant Jr aanraden. 5 geïsoleerde uitgangen, niet te groot, doet wat ie moet doen.
    Even uit het hoofdje, maar die powerplant jr, ik dacht dat die maximaal belastbaar was tot 500ma niet? Meen me te herinneren dat ik hem daarom zelf niet heb.

Standaard

Tnx denk dat een cioks of iso5 goed genoeg zijn... storen deze wanneer ze dicht bij een effect worden gemonteerd?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DrHanz Bekijk bericht
    Tnx denk dat een cioks of iso5 goed genoeg zijn... storen deze wanneer ze dicht bij een effect worden gemonteerd?
    Volgens mij hebben deze allebei een ringkerntrafo. Hiervan is het magnetisch strooiveld niet zo groot. Qua storing ten gevolgen van de transformator zouden deze dus weinig problemen moeten geven.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Das mooi. Heb een ouderwetse trafo om mijn am. amp van 110 volt op ons 240 volt stroomnet te draaien en dat ding stoort op mijn effecten, pickups en de amp zelf... was altijd bang dat een powerbank voor mijn effecten hetzelfde effect zou hebben als je die onder/op je pedalboard zou monteren.

Senior Member

Standaard

Tnx denk dat een cioks of iso5 goed genoeg zijn...
    Die Cioks link dingen zijn wel briljant: kun je altijd nog makkelijk en netjes uitbreiden met extra modules.

Senior Member

Standaard

Das mooi. Heb een ouderwetse trafo om mijn am. amp van 110 volt op ons 240 volt stroomnet te draaien en dat ding stoort op mijn effecten, pickups en de amp zelf... was altijd bang dat een powerbank voor mijn effecten hetzelfde effect zou hebben als je die onder/op je pedalboard zou monteren.
    Je versterker zelf ik ook 1 groot magnetisch stooiveld drama. Daar komt ook al het kabaal vandaan komt als je met je gitaar dicht bij de amp komt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Bij mij loopt ook al jaren alles op 1 OneSpot. Het internet staat vol met klachten over dat ding, maar hij doet het bij mij meer dan prima. Delays in de signaalketen leveren geen extra ruis, zelfs toen ik nog een FX loop gebruikte was het prima.

En zoals beloofd, een foto in mijn eerstvolgende post
    Eindelijk kortere boutjes gevonden voor de Pork Loin, zodat het klitteband er onder kan. Zo irritant dat daar een imperiaal maatje inzit en je ze hier met een metrische tang dus niet korter kunt knippen. En probeer sowieso maar eens imperiale boutjes te vinden hier.

Toen ik mijn RAT kocht was ik gelijk al verkocht door de Standaard, Verschild er veel aan een RAT en die Dirty Rat?

Standaard

Heb ze toevallig wel eens naast elkaar gehad, een goeie maat van mij heeft een gewone RAT. Ik vond de Dirty Rat wat meer fuzzy, wolliger maar het scheelde niet veel. Let wel, beide pedalen hadden toen al de Ruetz mod ondergaan.

Standaard

Ahaa, ik weet niet wat de Ruetz mod maar het zal aan mij liggen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigmuff Bekijk bericht
    Ahaa, ik weet niet wat de Ruetz mod maar het zal aan mij liggen
    Google weet wel wat dat is

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten