Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Er zit wel even wat werk in. 2. Het batterij-gat wordt opgeknapt. Dus als ik het goed begrijp gaat het een 'knap' gat worden Maar even serieus, ik zou een gat zonder functie ook opvullen
Waarom maken we steeds dezelfde fouten, terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers