Ook Jorik staat op de kaart. Ook heb ik een kleine feature toegevoegd waarmee je kunt zoeken naar plaatsnaam, voor als je bent vergeten waar je huis staat![]()
Ook Jorik staat op de kaart. Ook heb ik een kleine feature toegevoegd waarmee je kunt zoeken naar plaatsnaam, voor als je bent vergeten waar je huis staat![]()
DA - doet je goed!
Zijn er hier ook in België?
Ik speel al enkele jaren gitaar, maar van het afstellen heb ik absoluut geen kaas gegeten. ik weet dat ze in Nederland meer kaas eten dan in België, maar toch.... :-)
Liefst in de omgeving van Oost-Vlaanderen.
Ik wil ook wel op de kaart.
Kesteren, Gelderland
Soldeerwerk, kleine elektronica, snaren vervangen, effecten repareren.
Is er nog iemand in Nijmegen, of in de buurt van Nijmegen de potmeters van mijn ES-347 kan vastzetten?
Patrick Koopmans was voor mij altijd de man. Ik heb echter geen cent te makken. Die gitaar is heilig voor me, dus ik zoek wel iemand die echt weet wat ie doet. Bij voorbaat dank.
Sorry, dan kan ik je niet verder helpen.
Iemand in de buurt van Nijmegen óf in de buurt van Venlo die me zou kunnen helpen met het fiksen van een ouwe Dynacord Rex? Op marktplaats gekocht en deed het gewoon, heeft het thuis nog 1 keer gedaan en nu is 'ie dood. Ik wil graag leren aan versterkers te werken/ze te bouwen dus dit zou wel een mooi leermoment vormen.
Zo, van de week iemand versterker gefixed (met heel erg gare potmeters). En iemand wat tips gegeven bij het installeren van een nieuw setje pickups! Iedereen weer blij![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Kleine update, 2 gebruikers zijn toegevoegd op de kaart: Heynis en Floris.
DA - doet je goed!
Mij mag je erop zetten voor kleine elektronische herstellingen aan gitaareffect pedalen. (liefst geen amps)
Hasselt, België
(Exact adres te bekomen na pm)
Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
Fender Blackface family
Favorieten/bladwijzers