Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 366 van 867 EersteEerste ... 266316356364365366367368376416466866 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.651 t/m 3.660 van 8664
    Senior Member

Standaard

Nou, soms heb je pedaaltjes die gewoon niet samen gaan, ik heb dat zelf met de Hartman Germanium Fuzz. De fabrikant weet het al dus heeft zeer bewust de polariteit omgewisseld zodat je ze niet op dezelfde voeding kan zetten met de "standaard" pedaaltjes. Ik gebruik zelf dus twee 1-Spot's, één voor de Fuzz (met een polariteit-omdraai-tussenstuk) en één voor de rest (met een 8-uitgang daisychain). Verder werken die 1-Spot's voor mij ook prima, eventuele ruis is niets wat m'n Rocktron Hush niet aankan en je kan ze ook gewoon uittrappen als je er mee klaar bent.

Senior Member

Standaard

Een half uur nadat ik een 1spot had had ik al stroom schokken gekregen. Bij mijn fulltone OCD maakte die 1spot een grafherrie (dus zonder andere pedalen). In mijn ervaring is het wel dat sommige pedalen de stroom nogal 'vervuilen' waardoor er in de hele keten extra ruis ontstaat. Als je speelt valt het niet zo op geloof ik, maar het is er wel!
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Die 1-Spot's gaan niet eeuwig mee, ik had er laatst één kapot (na 10 jaar of zo) en dus een nieuwe gehaald. De nieuwe was ook niet goed dus terug naar de winkel, zonder problemen of vragen of testen omgewisseld voor een andere en die tweede doet het wel normaal.

Het is dus inderdaad geen hoogwaardig topspul maar als het werkt dan werkt het.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Een half uur nadat ik een 1spot had had ik al stroom schokken gekregen. Bij mijn fulltone OCD maakte die 1spot een grafherrie (dus zonder andere pedalen). In mijn ervaring is het wel dat sommige pedalen de stroom nogal 'vervuilen' waardoor er in de hele keten extra ruis ontstaat. Als je speelt valt het niet zo op geloof ik, maar het is er wel!

Dat van die schokken krijgen lees je wel vaker bij de 1 spot. Vandaar de naam, je moet hem niet op die one spot aanraken want dan is het mis.
    " Great minds think alike"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Voorlopig alleen nog maar een "kastje boven m'n wah", maar ik wil er een fx-loop switch voor maken, zodat ik een deel van de effecten in de loop van een amp kan plaatsen als ik distortion uit de versterker wil halen.
    ..ondertussen erg benieuwd of dat gelukt is. Ik zoek namelijk exact dezelfde oplossing en vraag me af hoe dit te maken....bij voorkeur dan zonder footswitch, maar gewoon schakelbaar door inpluggen, zoals je in een latere post zet.
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Senior Member

Standaard

Even kleine (geleende) update:

De Carbon Copy heb ik van een fijne vriend geleend, maar ik weet nog niet of ik'm zelf zou kopen als 'main delay'.
    Wat ie moet doen (analog goodness) doet hij te gek, maar ik mis wel bepaalde geluiden die ik uit een Flashback, Hardwire of Boss DD-x haalde. Ook is de CC wat donker, maar ik denk dat dat gewenning is t.a.v. 'analog voiced' digitale delays die ik hiervoor had.

Als ik plek had voor 2 delays, zou ik de CC met een Flashback of Boss-DD gebruiken, maar als 'puur delay' durf ik me nog niet vast te leggen op een delaypedaal dat 1 ding (hoe geweldig ook) doet, voor een relatief hoog bedrag (ook 2ehands).
    Waarschijnlijk dus weer een Flashback, of Boss DD'tje erbij, als er weer centjes zijn.

Phase90 is van plek gewisseld met de SD9, omdat ik een volume drop had als de phaser achter de Maxon stond..

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Is dat witte effect een phase 90?
    Welke uitvoering is dat dan?

Senior Member

Standaard

Eddie van Halen

Standaard

Eerste keer dat ik zo'n EVH in het wit zie. Veel mooier dan die rode!
    " Great minds think alike"

Standaard

Mooi bordje hoor!
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten