Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1150 van 1797 EersteEerste ... 150650105011001140114811491150115111521160120012501650 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.491 t/m 11.500 van 17961
    Senior Member

Standaard

Wat een lelijk ding.

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/m676104213

Ik heb gereageerd op bovenstaande advertentie, en kreeg daar een automatische bevestiging van. Dat is normaal.
    Ik kreeg echter ook een automatisch bericht dat de verkoper zich mogelijk in het buitenland bevindt, en dat ik hiermee moet oppassen. Ik zag echter niks verdachts, en heb die waarschuwing naast me neer gelegd.
    Nadat ik een paar keer heen en weer heb gemaild met de verkoper, meldde hij me zojuist dat ik hem op kan halen, net over de grens bij Maastricht, in België. Ik zie er eigelijk nog steeds geen kwaad in, maar was benieuwd naar jullie mening.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    http://www.marktplaats.nl/m676104213

Ik heb gereageerd op bovenstaande advertentie, en kreeg daar een automatische bevestiging van. Dat is normaal.
    Ik kreeg echter ook een automatisch bericht dat de verkoper zich mogelijk in het buitenland bevindt, en dat ik hiermee moet oppassen. Ik zag echter niks verdachts, en heb die waarschuwing naast me neer gelegd.
    Nadat ik een paar keer heen en weer heb gemaild met de verkoper, meldde hij me zojuist dat ik hem op kan halen, net over de grens bij Maastricht, in België. Ik zie er eigelijk nog steeds geen kwaad in, maar was benieuwd naar jullie mening.
    Die melding krijg je inderdaad automatisch als de verkoper in het buitenland zit , hoeft helemaal geen probleem te zijn.

Standaard

Heb een beetje vertrouwen in de belgen, zo slecht zijn we heus niet!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Die melding krijg je inderdaad automatisch als de verkoper in het buitenland zit , hoeft helemaal geen probleem te zijn.
    Klopt, ik heb vorige week een versterker opgehaald, net over de grens bij Nijmegen en kreeg ook zo'n berichtje van Marktplaats. Op zich wel raar eigenlijk.... Alsof je alleen moet oppassen als het om het buitenland gaat!
    Gelukkig kreeg ik gisteren een mail dat ik een erfenis van € 10.000.000 uit Nigeria krijg, dus ik heb binnenkort weer wat te besteden.....
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 18 mei 2013 om 13:36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Klopt, ik heb vorige week een versterker opgehaald, net over de grens bij Nijmegen en kreeg ook zo'n berichtje van Marktplaats. Op zich wel raar eigenlijk.... Alsof je alleen moet oppassen als het om het buitenland gaat!
    Gelukkig kreeg ik gisteren een mail dat ik een erfenis van € 10.000.000 uit Nigeria krijg, dus ik heb binnenkort weer wat te besteden.....
    Wat heb jij weer een mazzel Coos , dat heb ik nou nooit. Ik heb ook geen familie in Nigeria , dat zal het zijn .

Senior Member

Standaard

Hehe. Thx guys.
    Ik heb extra info en foto's gehad, en de verkoper lijkt me ook prima in orde.

Senior Member

Standaard

Geen advertentie, maar wel wat twijfel. Ik stuitte via gitaarmarkt op deze website. --> http://rbmgitaren.luondo.nl/5111031/rbm-60s-red-devil

Het viel me op dat er geen specificaties bij de instrumenten staan en de beschrijvingen erg vaag zijn. Verder zijn de foto's onduidelijk, staat de site vol met spelfouten en lijken me de prijzen aan de hoge kant.

Iemand bekend met deze shop?

Senior Member

Standaard

Er staan diverse vintage Gibsons op die site zg. in Brussel met te lage prijzen onder verschillende, willekeurig ingetypte logins. Fishy dus...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten