Is dat op de derde foto nou een grote barst, naast de input?
Is dat op de derde foto nou een grote barst, naast de input?
Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi
Laatst gewijzigd door Buzzel; 26 april 2013 om 15:20
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Wat denken jullie van deze? Mailcontact gehad met meneer en zegt dat het een Amerikaanse is. Serienummer klopt en de gitaar komt uit 1989-1990. Ik heb echter mijn bedenkingen bij met name de body. Hij weet niet of alles origineel is, omdat hij enkele jaren geleden de gitaar van een vriend heeft overgenomen... De body ziet er qua kleur ook wat apart uit, verschuurd ofzo? De tremolo bar komt van een andere gitaar zo te zien. Verder weet ik er niet genoeg over. Wat denken jullie? Fake? http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...angeboden.html
life sucks and then you die
Haha doen! Als dit serieus was had ik m wel gekocht voor een damesfiets hoor. Kan ik m weer verkopen voor een mooie gitaar.
je zou hem kunnen verkopen voor meerdere mooie gitaren, tis een private stock hollowbody die 2e hands toch wel zo' 8 - 9000 eurie moet kosten![]()
life sucks and then you die
haha, goed gevonden! Wat bezielt zo iemand??
Een paar jaar terug was er toch ook steeds iemand in Zwolle die voor een appel en een ei dure Gibbies aanbood?
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers