Misschien een stomme reactie, maar als je nu 1 pedaal + 2 schakelpedalen hebt, en voor de rest nog niet weet welke pedalen specifiek in je case moeten komen, is het dan niet beter om met de case te wachten tot je dat wel weet?
Als je het hebt over een chorus, delay, reverb, dan maakt het nogal wat uit of je pedalen van boss-afmetingen gaat kopen (of kleiner), of grotere apparaten als bv de Eventide pedalen, Line 6 DL4, en dat soort dingen, want dan is je plank snel vol.
Het zou jammer zijn om nu veel werk in een case te stoppen van 50x35cm om er dadelijk achter te komen dat ie eigenlijk toch echt 52x33cm had moeten zijn om eens wat te noemen.

Vwb afmetingen, ik vind 50x35 niet echt groot, maar het ligt er zoals gezegd maar aan welke kant je op wilt gaan. Als je denkt dat het groot genoeg is dan zeker doen, ik heb een tijdje met een pedalboard van 82x47cm gesleept, en dat is voor in kleine kroegjes toch eigenlijk net te groot.

Waarom moet er tapijt in? Je hebt ook zelfklevend klittenband wat je aan de ene zijde op je pedaal plakt, en de andere zijde op je pedalboard?.
Maar als het een tapijtje is met hetzelfde motief als het tafelkleed van je oma, ja, daar kan niks tegenop natuurlijk!
Persoonlijk vind ik de truc met de fietskettingschakels nog beter, dan zitten je pedalen tenminste mooi vast.