-
1. uittekenen gaat niet lukken, want ik heb niet echt specifieke pedalen op het oog. Bovendien, dit zijn slechts ideeën van welke soorten pedalen ik wil hebben. Welke pedalen het zullen worden ben ik nog niet uit, en dat kan nog wel een paar maanden duren voor ik dat weet. Terwijl dit iets is om mijn vakantie mee te vullen. Is 35x50 (of 50x35, ligt er maar net aan hoe je het wilt zien) veel/weinig voor een pedalboard?
2. Patchkabels zijn nu inderdaad het plan. Ik ben van plan gewoon standaard kabels te kopen. Kost iets meer, maar geeft toch een veiliger gevoel.
3. Ik bedoelde eigenlijk, het vlak waarop de pedalen komen. Die moeten met klittenband eraan komen, maar ik wil niet nu al moeten bepalen hoe groot alle pedalen zijn, want als ik straks de pedalen heb kan het zomaar zijn dat dat niet meer klopt. Dus zal er iets van een tapijt op moeten komen, maar er zijn neem ik aan wel verschillen in tapijten. De rest wil ik inderdaad zwart hebben, en dat wil ik later afwerken met profielen voor flightcases. Maar dat zijn zaken voor later, als ik weer een keer geld heb.
4. Daar had ik al wel een idee voor, ik moet alleen nog zien hoe ik dat uit ga werken. En ik ben van plan de voeding(en) direct linksboven te plaatsen, en in ieder geval de Wah rechts.
Harold, de one spot is in principe al besteld. Waardoor komt de ruis?
Tags for this Thread
Regels voor berichten