Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 20 van 37 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 191 t/m 200 van 363
    Senior Member

Standaard

Ah, oke, dacht dat jullie een Tilburgse band waren. Als jullie Breda weer een keer aandoen, kom ik wellicht wel een keertje kijken. Ik zag dat ik de Mezz al gemist heb... Wie weet komen jouw en mijn bands wel een keertje op hetzelfde podium te staan, zou zomaar kunnen. Hoewel wij nog wel even verder moeten werken aan repertoire en tzt opnames.

Senior Member

Standaard

We repeteren in Tilburg, misschien scheelt dat?

En bij welke band speelde jij ook al weer?

Senior Member

Standaard

Die ken je waarschijnlijk niet, want we hebben nog niet opgetreden en zijn nog geen jaar bij elkaar, maar de naam is White Limo. Ga je meer van horen in de toekomst!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Die ken je waarschijnlijk niet, want we hebben nog niet opgetreden en zijn nog geen jaar bij elkaar, maar de naam is White Limo. Ga je meer van horen in de toekomst!
    Ken ik niet en kan ik ook vrij weinig over vinden, behalve een FF tribute en een NY Death Metal / Metal / Trash band

Senior Member

Standaard

Neh, met geen van twee hebben wij iets te maken, zeker de laatste niet en met de Foo Fighters heeft het ondanks de naam ook niet veel te maken. Maar goed, dit is jouw topic, weer verder over Tank86 maar weer.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Sodeknetter ..... geweldig ..... Ook de andere bands waren tof. Jammer dat we halverwege de set van Kong weer weg moesten. De laatse trein ging alweer om 23.40 uur.
    Desondanks een supertoffe avond gehad, en in De Koekstad hebben we nog ff een broodje Döner MET sambal gehapt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Sodeknetter ..... geweldig ..... Ook de andere bands waren tof. Jammer dat we halverwege de set van Kong weer weg moesten. De laatse trein ging alweer om 23.40 uur.
    Desondanks een supertoffe avond gehad, en in De Koekstad hebben we nog ff een broodje Döner MET sambal gehapt.

Oja, moest nog reageren

Was ook een leuke show omte doen: goed podium, leuke mensen ... en het nieuwe nummer ging ook perfect!

@H: leuk je weer een keer gezien en gesproken te hebben! Gaan we nog wel een keer vaker doen

Senior Member

Standaard

Ik kan niet wachten tot een volgende keer.
    Ik dacht al dat er een nieuw nummer tussen zat, maar omdat ik het eerdere werk van jullie niet zo goed ken, twijfelde ik of het oud of nieuw was. Het klonk fantastisch in ieder geval.
    Dat moet ook haast wel, als je zag wat voor mengtafel en PA e.d. er stond. Het geluid was echt perfect, niet te hard, dus geen pijn aan je oren. Ik houd er nl. totaal niet van om met oordoppen in naar een concert te moeten. Je moet nog enigszins aan je maat kunnen vragen of tie nog een biertje wil e.d.

Toen we de zaal binnenkwamen was dit het uitzicht wat we hadden, vanaf de bar gezien, vond het wel sfeervol, vandaar de foto:

Van het optreden zelf hebben we maar geen foto's gemaakt, mede doordat we zo gebiologeerd hebben zitten kijken/luisteren/drinken.

Senior Member

Standaard

Tank86 shirt krijgen? Iedereen t/m 1000 likes doet mee in de verloting!!!

https://www.facebook.com/TANK86rock
    https://www.facebook.com/photo.php?f...4895089&type=1

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Tank86 shirt krijgen? Iedereen t/m 1000 likes doet mee in de verloting!!!

https://www.facebook.com/TANK86rock
    https://www.facebook.com/photo.php?f...4895089&type=1
    ... nog 9 te gaan!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten