Daar hebben ze dan weer in de jaren '70 krulkabels voor uitgevonden.
Het blijft toch altijd een beetje zoeken en uitproberen, Koen.
Daar hebben ze dan weer in de jaren '70 krulkabels voor uitgevonden.
Het blijft toch altijd een beetje zoeken en uitproberen, Koen.
"In God we trust, all others pay cash."
Nou, hier mijn board in wording. De Beta-versie, zeg maar. Ik moet nog wat kabeltjes solderen e.d.
Het idee was om een board te hebben voor alle situaties: die ik mee kan nemen naar een oefenruimte, waarmee ik iets kan opnemen op de computer, waarmee ik 's avonds met een koptelefoon over kan oefenen, etc. Er moest daarom een goede preamp op komen een een goede speaker simulator. Dat zijn respectievelijk de AMT SS-11 en Torpedo CAB geworden.
De signalchain is (moet worden): Turbo tuner => Effectrode Compressor => AMT SS-11b => Zoom Multistomp => Two Notes Torpedo => Strymon El Capistan => TC Electronics Flashback => Strymon Flint => Boss RC-3.
Helaas trekken de zeven pedalen op dit board nogal wat stroom (tuner werkt op batterij); ongeveer 2300 mA. Er liggen twee (!) gestabiliseerde voedingen onder: een Voodoo Lab Digital en een Cioks TC10.
Laatst gewijzigd door telecastermaster; 10 april 2013 om 14:35
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Mooi bordje hoor. Wat vind je zelf van de hoogte van de 2e rij? Zelf houdt ik dit altijd wat lager omdat dat makkelijker trapt maar misschien denk jij dar anders over.
Leuke verzameling pedals!
Screw you guys, I'm going home!!!!
Mooi board zeg!!
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Alweer een poosje geleden dat ik hier was, maar ik heb eindelijk mijn behringer tuner de deur uit gedaan en de pitchblack + erop...
![]()
Never break the silence unless you can improve it.
Hierbij het complete plaatje met de pod hd500 erbij.....
EJ
Qua pedalen is Rakker maar een stakker.![]()
You can't be a vet. You rock too much.
Favorieten/bladwijzers