Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 351 van 866 EersteEerste ... 251301341349350351352353361401451851 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.501 t/m 3.510 van 8652
    Senior Member

Standaard

Ik ben nu bijna tevreden over mij overdrives. Laatst een muff met wicker gehad en deze viel erg tegen. Absoluut niet mijn geluid. Die heb ik kunnen ruilen tegen een radial fullerton bones. En die is fijn! Ik heb nu nog een zendrive kloon onderweg en dan ben ik (even tevreden). Moet alleen kijken waar ik het ga plaatsen. De tuner gaat denk ik dwars boven de wah of de lpb. En dan lpb-->zen-->fullerton--> mxr dist 3---> rest van de meuk.

Senior Member

Standaard

De bekabeling kan nog beter, maar het begint te komen:

Ibanez WH-10 > TC Polytune > Xotic RC Booster > Goudie FX 808+ > Ross phaser > Ibanez CS5 > Ibanez DCF-10 > Ibanez DML20 > Ibanez DL10 > TC Flashback

Senior Member

Standaard

Mooie plankjes hier hoor, ik vraag me af of al die plankjes nu ook nog wat over de persoonlijkheid van de gebruiker/bouwer zeggen?

Nou, hier is mijn plankje, raad maar wat voor een persoonlijkheid ik ben!

Ja, ja..., ik weet het: al die losse flubber-snoertjes kunnen natuurlijk niet en dan ook nog maar liefst twee 1-spot's.....Oei,oei!!!

Ach natuurlijk kan het beter maar ik gebruik het al jaren zo en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad dus voor mij werkt het zo. Het echt interessante is natuurlijk de manier waarop de pedaaltjes op de plank zitten, namelijk met stevig elastiek. Ik wissel namelijk nog wel eens van effect dus ze moeten snel om te wisselen zijn en dat gaat prima zo, geen vieze klittenbandzooi en geen gaatjes in de pedalen, ideaal zo. De plank zelf is gewoon de vloerplaat van een Warwick Rockcase, je kan de beklede bodem er met een schroevendraaier zo uitwippen. Aan de achterzijde zitten er simpele knoopjes in het elastiek en vervolgens klikt de bodem zo weer terug in de koffer.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Slim, die elastiekjes. Hoe is die Hartman fuzz?

Senior Member

Standaard

Voor mij geweldig en onmisbaar, het gemiddelde metaal-hoofd zal er waarschijnlijk niets mee kunnen. Dit soort pedaaltjes gaat meer over de prachtige clean-up in je volumeknop dan over pure power, het is in ieder geval niet te vergelijken met een moderne fuzz.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwispelhond Bekijk bericht
    ... raad maar wat voor een persoonlijkheid ik ben!....
    Haha, geweldig!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Slim, die elastiekjes....
    +1

Standaard

Niet heel bijzonder, studentenbudget he Zelfs de camera in m'n telefoon moet eraan geloven=. Line 6 voor delay, rotary, tremolo, volumepedaal, fuzz (die is nog best tof). Ik wil misschien wel de Bad Monkey vervangen. Die moet nu dienst doen als primaire overdrive en dan neemt de tubescreamer in de J&H het heft in handen als er een solo moet plaatsivnden. Zal nog 's gaan kijken of ik iets met minder mid-focus kan vinden als main overdrive. Dit was nog voor de velcro overigens en misschien gaat er nog een baan hout af .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KoenGuitar Bekijk bericht
    Zal nog 's gaan kijken of ik iets met minder mid-focus kan vinden als main overdrive.
    Nobels odr1.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Nobels odr1.
    Goede tip! Nobels heeft soms echt wel mooi spul gemaakt.
    Ik gebruik een Nobels ODR-S als cleanboost voor een Rockett Animal overdrive, maar die zou zonder meer als stand-alone drive te gebruiken zijn. De -S heeft dan nog als voordeel dat hij gescheiden hi-mid-lo regelaars heeft. Klinkt allemaal net wat frisser dan de standaard TS-drives.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

Bedankt voor de tip, zal zeker even kijken. Zie in de buurt geen zaak die ze heeft, zal op marktplaats kijken. Is de eq-sectie een waardevolle toevoeging? Lees dat 'ie met sommige amps de neiging heeft wat te veel hoog te geven.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten