Ok, wis ik nie! Maar best een beetje zonde wel.
Ok, wis ik nie! Maar best een beetje zonde wel.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Je kan die er gewoon afhalen hoor![]()
Really? Ik was bang dat die er nooit meer afgingen!
Vragen ze je van te voren of die sticker erop mag? In zeeland hadden ze zo'n machine en ik hoorde dat vd haar er ook een heeft.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Ik heb 3 gitaren die bij van der Haar geplekt zijn maar op heen van de gitaren zit zo'n sticker.....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Oh, ik wist niet dat er bij Gibson geplekte gitaren de deur uit gingen....
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Er wordt hier bij een muziekzaak in Sliedrecht ( joh . de heer ) een neppe supreme aangeboden voor 900 euro zonder serial.
Hoe zorg ik er voor dat niemand hier intrapt? Onwetende gitarist uit m'n band had hem bijna gekocht maar twijfelde omdat er geen serial op zat
Whahaha, 3500 voor een Fender Lead.
Die ook nog verkloot is.
http://www.speurders.nl/overzicht/mu...124683306.html
Mijn dag kan niet meer stuk.![]()
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Zit die brug er nu zowat diagonaal opgeschroefd??
Favorieten/bladwijzers