Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1139 van 1797 EersteEerste ... 139639103910891129113711381139114011411149118912391639 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.381 t/m 11.390 van 17961
    Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/m664152372

Vergeef me als ik het mis heb, maar ten eerste is de vraagprijs zo'n €900,- te hoog, en ten tweede betwijfel ik of het een echte betreft, maar dat laatste is echte twijfel. Die zwarte sticker, en de burst lijken me niet koosjer?

Senior Member

Standaard

Een echte
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

Hij is echt inderdaad, maar de prijs is echt over de top, denk dat rond de E 1400,00 meer een correcte prijs is.

Senior Member

Standaard

Ok, excuses. Ik vond de burst een beetje "a-Gibson", heeft wat van een Epi of een Chinese kopie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ok, excuses. Ik vond de burst een beetje "a-Gibson", heeft wat van een Epi of een Chinese kopie.
    Komt lelijk over inderdaad, maar denk dat dit komt door de slechte kwaliteit foto´s met flits.

Standaard

http://www.marktplaats.nl/m664152372

Vergeef me als ik het mis heb, maar ten eerste is de vraagprijs zo'n €900,- te hoog, en ten tweede betwijfel ik of het een echte betreft, maar dat laatste is echte twijfel. Die zwarte sticker, en de burst lijken me niet koosjer?
    Ik heb bij deze mensen vorig jaar een Fender Strat gekocht. De zoon had de advertentie gemaakt en de vader was de eigenaar van de gitaren. Aardige mensen van wie ik ook deze gitaar bespeeld heb. Als ik het me goed herinner zei hij dat de gitaar nieuw in Arnhem gekocht was. Ik heb geen idee waarom de gitaar zo hoog geprijsd is. Waarschijnlijk veel geld nodig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Ik heb geen idee waarom de gitaar zo hoog geprijsd is.
    Da's voor iedereen een gok. Mijn vermoeden is een te hoge verwachting van wat zo'n gitaar waard is. Zeker als ie 'm bij een gewone dealer in NL heeft gekocht voor de volle prijs, zal de huidige marktwaarde wel schrikken zijn.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Ik heb ze gemaild met de opmerking 'Ik denk dat de waarde dichterbij 1400 euro ligt.' en ze succes gewenst met de verkoop. Gezien de spelfouten in advertentie (en dat herinner ik me ook toen ik de Fender kocht) kan het zijn dat hij 1350 ipv 2350 bedoelde.

Standaard

Die zwarte sticker, en de burst lijken me niet koosjer?
    Op die sticker staat 'plek'. Dat zou dan wewllicht inhouden dat die gitaar 'helemaal perfect' is afgesteld. Wel een gekke plek -muhaha- om die sticker te plakken.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

toch worden ze daar geplakt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten