Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1137 van 1797 EersteEerste ... 137637103710871127113511361137113811391147118712371637 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.361 t/m 11.370 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Op school leer je dat een grote voorraad aanhouden slecht is voor de boekhouding, je geld zit immers vast.
    Goed onthouden. Maar je hebt vast ook iets geleerd over kwaliteit. Dat wanneer je iets verkoopt en daar dus ook verantwoordelijk voor bent, het op zijn minst verstandig is iets van kwaliteitscontrole uit te voeren, of je moet bewust een potje geld achter handen houden voor de gevallen waarin het mis gaat.

Deze gitaren gaan echter rechtstreeks van de handelaar in China naar de koper. Geen check ertussen, dus hij kan met geen enkele zekerheid zeggen dat wat jij krijgt ook kwalitatief voldoet.

Ik ben onzettend benieuwd wat er gebeurt als de gitaar die je krijgt gewoon niet voldoet, ook niet voor de prijs die je ervoor hebt betaald. Voor tablets (zijn andere handelswaar) heeft ie nog een "eigen technische dienst" en kun je zelfs een paar extra bestellen voor de garantiegevallen, bij gitaren werkt dat toch net wat anders.

Ja, deze mensen voorzien ook in een behoefte. En hij heeft tenminste geen disclaimer op zijn site staan die compleet tegen het recht in gaat (geen verantwoordelijkheid nemen voor de door hem (door)verkochte goederen), zoals een andere soortgelijke partij wel deed.

Enfin, hij probeert zich nu ook op de wat meer serieuze markt te richten. Het gaat nu niet meer om leuke kopieën uit China, maar om "the real thing" uit Japan. En dan valt ie ook meteen door de mand met prijzen die helemaal niet concurrerend meer zijn. Bovendien verwacht een klant voor een gitaar van bijna 3.000 euro wel wat andere service dan voor een gitaar van 300 euro. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Deze gitaar is volgens mij geen 50th anniversary 1962 reissue, tenminste, hij lijkt op geen enkele wijze op mijn gitaar die nieuw toch een slordige 285 klootjes meer kost en er ook wat anders uitziet.

Ik heb de verkoper gemaild met een zoek-de-verschillen opdracht, - terwijl ik helemaal niet zo een fan ben van politie agentje spelen -, maar de advertentie is hetzelfde gebleven.

Standaard

Er staat nu op marktplaats een london city comet te koop voor 275 euro. De adverteerder beweert dat het een comet is vAN de allereerste serie. Dit is dus duidelijk niet zo De kop klopt niet de schroeven bij de neckpickup zitten er niet bij de eerste serie de allereerste serie had alleen een sticker met het serie nummer terwijl bij deze gitaar het nummer is ingegraveerd De merknaam bij de eerste serie staat schuin op de kop bij deze is dit niet het geval. Ik denk dat de adverteerder gezien heeft dat er deze week een comet van de eerste serie verkocht is voor euro 300 plus en nu denkt zijn slag te kunnen slaan

Standaard

de adverteerder van de comet hierboven adverteerd met dezelfde gitaar op speurders.nl. Alleen hier vraagt hij er euro 300 voor. De tekst die er bijstaat is zeermisleidend. Voor mij is adverteerder een beetje oplichter.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Goed onthouden. Maar je hebt vast ook iets geleerd over kwaliteit. Dat wanneer je iets verkoopt en daar dus ook verantwoordelijk voor bent, het op zijn minst verstandig is iets van kwaliteitscontrole uit te voeren, of je moet bewust een potje geld achter handen houden voor de gevallen waarin het mis gaat.

Deze gitaren gaan echter rechtstreeks van de handelaar in China naar de koper. Geen check ertussen, dus hij kan met geen enkele zekerheid zeggen dat wat jij krijgt ook kwalitatief voldoet.

Ik ben onzettend benieuwd wat er gebeurt als de gitaar die je krijgt gewoon niet voldoet, ook niet voor de prijs die je ervoor hebt betaald. Voor tablets (zijn andere handelswaar) heeft ie nog een "eigen technische dienst" en kun je zelfs een paar extra bestellen voor de garantiegevallen, bij gitaren werkt dat toch net wat anders.

Ja, deze mensen voorzien ook in een behoefte. En hij heeft tenminste geen disclaimer op zijn site staan die compleet tegen het recht in gaat (geen verantwoordelijkheid nemen voor de door hem (door)verkochte goederen), zoals een andere soortgelijke partij wel deed.

Enfin, hij probeert zich nu ook op de wat meer serieuze markt te richten. Het gaat nu niet meer om leuke kopieën uit China, maar om "the real thing" uit Japan. En dan valt ie ook meteen door de mand met prijzen die helemaal niet concurrerend meer zijn. Bovendien verwacht een klant voor een gitaar van bijna 3.000 euro wel wat andere service dan voor een gitaar van 300 euro. Ik ben benieuwd of het wat gaat worden.

ik gun iedereen zijn of haar handel; maar als ik 3000 euro wil besteden aan een gitaar wil ik toch wel iets zien, horen en voelen.

Senior Member

Standaard

Helaas vinden vele foraleden dat als je niet op het merk speelt zoals zij voor ogen hebben je geen volwaardig lid mag zijn van die fora. Beschimpingen, lasteringen zelfs hatemails zijn het gevolg. Alles ook nog eens ondersteund door de daar aanwezige moderators en indirect door de eigenaar van het forum die niets aan de misstanden wil doen.

http://link.marktplaats.nl/662867468

Senior Member

Standaard

Gibson LP Goldtop uit 1952 voor €1900!

Dit Goldie is uit 1952 en heeft een prachtige gloed aan de finish - mooi licht controle, krassen en deuken als gevolg van leeftijd. Ik kan overal leveren het gratis.
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...149605054.html

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Gibson LP Goldtop uit 1952 voor €1900!

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...149605054.html
    Dit zoekertje is helaas verwijderd.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace 1.15.19 Bekijk bericht
    Dit zoekertje is helaas verwijderd.
    Jammer dat hij niet op Marktplaats stond, daar zou hij nooit zomaar verwijderd worden.

Senior Member

Standaard

Ik kan overal leveren het gratis.

Jaja, de vertaal machines draaien weer overuren. Ik heb ook wel eens op zoiets gereageerd. Bleek de man in Griekenland te wonen en best bereid hem op te sturen met een zeer betrouwbare transportonderneming.
    De foto's waren van een echte vintage LP.... Maar daar trappen we niet in, meneer Stoffels..
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten