Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Heeft de kemper een Uni-vibe sound?
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Kwam deze quote tegen van C Kemper waar ik denk nog eens een tegeltje van maak Heerlijk en Eerlijk.
The internal developement of the Profiling algorithm was finished more than 3 years from now. We have no plans for improving it. There might be little room for minor improvements, but no room for a step to make the sound significantly realer, as there is no such significance left.
The tube feel of the Profiler cannot be improved. I am afraid that we run into a lack of marketing pretty soon
CK
Today, 11:40 AM
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Van de week de Kemper uitgebreid en lang aan de tand gevoeld. Echt een topapparaat maar een eventuele verbetering i.v.m. m'n POD HD Pro vind ik niet in verhouding staan tot een investering van meer dan € 1000,-. Dus ik hou het bij m'n POD.
Met zo'n Kemper moet je gewoon meerdere weken bezig zijn. "Van de week" gaat het dus niet zijn vrees ik.Ik heb allerlei modelling amps gehad van Line 6 tot Axe FX tot Pod's tot nu Kemper. En Kemper bevalt mij 100%. Het probleem is gewoon dat de Kemper in beginsel een studio-apparaat is. Je moet dus ook enig verstand hebben van miken van versterkers als je zelf gaat profilen. En zelfs als je niet gaat profilen, moet je nadien nog overweg kunnen met alle ingebouwde EQ's etc. Je kunt er een topgeluid uit krijgen, maar het vereist tijd. (Net zoals bij échte tube amps trouwens...)
Favorieten/bladwijzers