Actief.
Ben zelf totaal geen fan van stereo spelen.
Actief.
Ben zelf totaal geen fan van stereo spelen.
ik wel!...haha
is wel meer slepen helaas
Release notes van aanstaande release van fw 10:
http://forum.fractalaudio.com/axe-fx...tml#post818928
Ik moet zeggen dat ik wel uitkijk naar FW 10 en AE. Ik denk dat FW een flinke impact gaat hebben, maar ik kijk vooral uit naar een nieuwe AE. Ik merk dat ik nu totaal niet meer bezig ben met tweaken. Ik wacht hier lekker mee tot AE (en FW 10) uitkomt. Hopelijk gaat dat niet snel meer duren.
Ik vind het geweldig dat een producent nog zo bezig is om zijn producten zoveel te verbeteren (twee jaar na release) terwijl de consument daar niks voor hoeft te betalen (ok, wellicht zit dit in de aanschafprijs van de Axe Fx verwerkt). Daar kunnen heel erg veel producenten nog wat van leren...
Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2
leuke updates, alleen erg jammer dat de nadruk zoveel op de versterkers en cabs ligt en er nauwelijks meer aan de effecten verbetert wordt bij de laatste paar updates. Sommige effecten kunnen voor mijn gevoel nog zeker beter.
begrijp me niet verkeerd, de kwaliteit van de effecten is natuurlijk al erg goed. Ik vind het gewoon jammer dat de nadruk zoveel op de versterkers ligt en dat effecten een beetje ondergeschoven worden. Het gaat me ook niet om nog meer parameters bij de effecten, die zijn al meer dan voldoende aanwezig. Ik vind sommige (andere) pedalen net wat fijner klinken en makkelijker werken/in te stellen (het heeft geen zin om alles op te gaan noemen). Verder zou ik nog wel een apart autowah blok willen op de Axe. Je kan die sounds wel krijgen, maar op een iets omslachtigere manier. Verder vind ik het synth blok nog niet geweldig.
Ja, voor sommige fx zou een versimpeling wel handig zijn, of een nieuw type block zoals een autowah. Tegelijkertijd zijn er een hoop lange threads op het Fractal forum van gebruikers die juist veel meer parameters willen.![]()
Voor mij niet. Er moeten natuurlijk voldoende instelmogelijkheden zijn, maar de meeste parameters raak ik nooit aan, simpelweg omdat ik niet precies weet wat ze doen, maar ook omdat ik soms weinig tot geen verschil hoor. Ik neig er toch naar om alleen de basale parameters te gebruiken/veranderen, meestal de standaard knoppen die je ook op de pedalen equivalenten hebt. Hetzelfde geldt wat mij betreft voor de versterkers.
Verzoekje: kun jij eens checken of je bij het Fractal forum kunt komen: http://forum.fractalaudio.com
Lijkt erop of de gateway naar Nederland is verbroken. Andere landen hebben wel toegang.
Alexander van Engelen
Favorieten/bladwijzers