Ook dit is weer erg leuk om te lezen. Ben eigenlijk veel te laat lid geworden van GN maar heb er al zo veel van geleerd mbt die diy topics. Mijn 5f1 en 5e3 aan de praat gekregen met de opgedane kennis van hier, mijn schoonvader mbt digitale multimeter gebruik en de opgedane soldeerervaringen. Niet te klein wattage, niet te kleine pook etc. Moet ook echt beamen dat ik het meeste geleerd heb van mijn eigen slechte soldeerverbindingen en het werkje wat je dan hebt. Ook ik zit met een zaklamp op mijn bureau klaar om in een donker huis in de winter althans af te dalen tot in de kelder om de aardlekschakelaar weer effe om te halen...
En de voldoening die zich vervolgens van uit je tenen meester maakt tot de kruin op je kop als die lieve schootpoes (5f1) begint te spinnen van tevredenheid of als die kudde hongerige wolven (5e3) begint te huilen. Schitterende herrie uit een paar draadjes en lampen met wat knopjes en een metalen omhulsel! Elke keer weer vanaf het moment dat je project er op zit. Zit nu te denken aan een 18 watt of superchamp / champ ultra ivm een gewenste tremolo. Maar ik lees overal dat die 18 watter nog luider zijn dan een 5e3 en die zorgde erzondag al voor dat een visite direct afscheid nam ipv het geplande half uurtje later
Veel plezier je diy keuzes en bouw. We worden er allemaal beter in dankzij de alwetende diy goeroes hier.
PS: mijn werkjes zijn nog niet GN fotowaardig ivm mijn nog in ontwikkeling zijnde bouw- en soldeervaardigheden! Komt nog een keer goed, heus.

.
Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers