Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1133 van 1797 EersteEerste ... 133633103310831123113111321133113411351143118312331633 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.321 t/m 11.330 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Heb je daarvoor een link naar een thread?
    Heb een linkje op je profielpagina gegeven.
    Laatst gewijzigd door macwilliams; 23 maart 2013 om 11:38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Henri,

Ik zou nooit zo bieden op een dergelijke gitaar, bellen en langsgaan is meer mijn stijl. Dat het dan ook fout kan gaan weet je misschien nog (1976 custom die gejat bleek)?
    Ja, weet ik nog. Is uiteindelijk ook nog goed afgelopen toch?

Standaard

Thanks.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Heb een linkje op je profielpagina gegeven.
    Wow, je hebt geluk gehad. Ik heb alleen ff snel de eerste pagina gelezen, maar je zou geen beroep kunnen doen op derdebescherming. Doordat de oorspronkelijke eigenaar de gitaar dmv diefstal heeft verloren had hij nog het recht om zijn gitaar te revindiceren ogv artikel 3:86 derde lid van het Burgerlijk Wetboek. Daarop zijn twee uitzonderingen, één daarvan is dat jij, als natuurlijke persoon niet in de uitoefening van een beroep of bedrijf handelde (met andere woorden een 'normale persoon') de zaak moet hebben gekocht van een winkelier (handelaar) in een daarvoor bestemde bedrijfsruimte (gitaarzaak). Had je dat gedaan, dan kon de oorspronkelijke eigenaar niet zijn zaak revindiceren. Dat was echter niet het geval en als de oorspronkelijke eigenaar een beetje bekend zou zijn met het recht zou hij zijn gitaar als zijn eigendom kunnen opeisen, wat voor jou zou hebben betekent: €1000,- weg voor niets.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ja, weet ik nog. Is uiteindelijk ook nog goed afgelopen toch?
    Dat wel, ik heb iemand heel blij gemaakt ....

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Wow, je hebt geluk gehad. Ik heb alleen ff snel de eerste pagina gelezen, maar je zou geen beroep kunnen doen op derdebescherming. Doordat de oorspronkelijke eigenaar de gitaar dmv diefstal heeft verloren had hij nog het recht om zijn gitaar te revindiceren ogv artikel 3:86 derde lid van het Burgerlijk Wetboek. Daarop zijn twee uitzonderingen, één daarvan is dat jij, als natuurlijke persoon niet in de uitoefening van een beroep of bedrijf handelde (met andere woorden een 'normale persoon') de zaak moet hebben gekocht van een winkelier (handelaar) in een daarvoor bestemde bedrijfsruimte (gitaarzaak). Had je dat gedaan, dan kon de oorspronkelijke eigenaar niet zijn zaak revindiceren. Dat was echter niet het geval en als de oorspronkelijke eigenaar een beetje bekend zou zijn met het recht zou hij zijn gitaar als zijn eigendom kunnen opeisen, wat voor jou zou hebben betekent: €1000,- weg voor niets.
    Ik was hiervan op de hoogte. Liet het alleen niet merken.

Standaard

Aha, oké..

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr Iemand enig idee of het een echte Fender is, en zoja wat voor een?
    Gezocht: Marshall Bluesbreaker 1 pedaal! Notk

Senior Member

Standaard

Volgens mij heb ik die Tele eerder (dag of 4 geleden?) als "verdacht" getipt.
    Volgens forumlid Geert1976 was het een Squier met een Fender decal dacht ik?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik die Tele eerder (dag of 4 geleden?) als "verdacht" getipt.
    Volgens forumlid Geert1976 was het een Squier met een Fender decal dacht ik?
    Klopt, het is een Koreaanse Squier uit 1995, gemaakt in de Cort fabrieken, Squier logo is weggehaald en een Fender decall opgeplakt, oorspronkelijke Squier serienummer hebben ze laten staan

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten