Thanks.![]()
Wow, je hebt geluk gehad. Ik heb alleen ff snel de eerste pagina gelezen, maar je zou geen beroep kunnen doen op derdebescherming. Doordat de oorspronkelijke eigenaar de gitaar dmv diefstal heeft verloren had hij nog het recht om zijn gitaar te revindiceren ogv artikel 3:86 derde lid van het Burgerlijk Wetboek. Daarop zijn twee uitzonderingen, één daarvan is dat jij, als natuurlijke persoon niet in de uitoefening van een beroep of bedrijf handelde (met andere woorden een 'normale persoon') de zaak moet hebben gekocht van een winkelier (handelaar) in een daarvoor bestemde bedrijfsruimte (gitaarzaak). Had je dat gedaan, dan kon de oorspronkelijke eigenaar niet zijn zaak revindiceren. Dat was echter niet het geval en als de oorspronkelijke eigenaar een beetje bekend zou zijn met het recht zou hij zijn gitaar als zijn eigendom kunnen opeisen, wat voor jou zou hebben betekent: €1000,- weg voor niets.
Aha, oké..![]()
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr Iemand enig idee of het een echte Fender is, en zoja wat voor een?
Gezocht: Marshall Bluesbreaker 1 pedaal! Notk
Volgens mij heb ik die Tele eerder (dag of 4 geleden?) als "verdacht" getipt.
Volgens forumlid Geert1976 was het een Squier met een Fender decal dacht ik?
Favorieten/bladwijzers