Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1132 van 1797 EersteEerste ... 132632103210821122113011311132113311341142118212321632 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.311 t/m 11.320 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Blijkbaar is er ook al een "kenner" die vindt dat het een nepper is, want zo'n hoge prijs biedt je anders niet.
    Misschien is verkoper gewoon een onschuldig schaap die ergens wel weet dat Gibson een bekend merk is, maar voor de rest denkt: het is een ouwe gitaar, dus ik doe maar een gooi.. Of misschien heeft-ie de lokale gitaarboer gebeld, zag die al dollartekens en heeft 'm ondergewaardeerd in de hoop op... Heeft iemand 'm al een mail gestuurd met het advies de ES eens te laten taxeren alvorens 'm te verkopen voor veel te weinig?

Senior Member

Standaard

Hier komen alleen maar vliegen op af.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Klopt t kleurverschil tussen hals en body (foto achterkant) wel? En zien elementkapjes er na 48 jaar er niet wat anders uit?
    Wellicht een neckcrack gehad, die gelijmd is en daarna opnieuw is gespoten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Barloef Bekijk bericht
    Ik heb er niet al te veel verstand van, maar volgens mij klopt die headstock niet, lijkt aan het eind te wijd te lopen en logo staat iets te hoog.
    Roep dan niet zomaar iets, als je het niet zeker weet, want Gibson headstocks zijn in de loop der jaren wel in detail gewijzigd.
    De headstock is tijdscorrect voor een 65er en de inlays op de headstock kloppen gewoon hoor, niets mis mee.

Senior Member

Standaard

Precies, aan de plaatjes zie ik niets vreemds. Prachtgitaar....Het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat de aanbieder al 1 dag actief is op MP.
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

Roep dan niet zomaar iets, als je het niet zeker weet, want Gibson headstocks zijn in de loop der jaren wel in detail gewijzigd.
    De headstock is tijdscorrect voor een 65er en de inlays op de headstock kloppen gewoon hoor, niets mis mee.
    Het klopt wat je zegt en er is ook niets mis met de gitaar maar als iemand er niet veel verstand van heeft, dat ook netjes erbij zet, maakt de reactie toch niet meteen zinloos? Onlangs moest ik ook mijn voet in mijn mond stoppen omdat ik er echt helemaal naast zat en dat gebeurt toch niet vaak, ik heb er ergens wel verstand van.

En zo leert ook hij weer wat bij!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Het klopt wat je zegt en er is ook niets mis met de gitaar maar als iemand er niet veel verstand van heeft, dat ook netjes erbij zet, maakt de reactie toch niet meteen zinloos? Onlangs moest ik ook mijn voet in mijn mond stoppen omdat ik er echt helemaal naast zat en dat gebeurt toch niet vaak, ik heb er ergens wel verstand van.

En zo leert ook hij weer wat bij!
    Dan kan die zijn formulering ook anders posten, maar niet een gitaar onterecht in twijfel trekken zonden dat die niet zeker weet, of die met zijn stelling goed zit, zo wordt onterecht de echtheid van een gitaar in twijfel getrokken, hetgeen de verkoper schade kan berokkenen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Dan kan die zijn formulering ook anders posten, maar niet een gitaar onterecht in twijfel trekken zonden dat die niet zeker weet, of die met zijn stelling goed zit, zo wordt onterecht de echtheid van een gitaar in twijfel getrokken, hetgeen de verkoper schade kan berokkenen.
    Maar vriend dan komen wij toch gewoon voorbij om die twijfel weg te nemen
    Hij weet het gewoon niet zeker, hij zegt ook netjes geen verstand ervan te hebben, hij twijfelt zelf dus ook!
    Zelf denk ik dat de schade naar de adverteerder nog wel enigszins meevalt. Een "kenner" weet wel wat hij ziet en zal de twijfel dan ook wegnemen bij een twijfelende mogelijke/potentiële koper.

Dat is tenminste wat ik denk.

Senior Member

Standaard

€3100,- al!

@macwilliams: Heb jij ook geboden?

Als tie echt zo mint is als ik doe vermoeden, is tie toch zeker rond de €15.000,- waard?
    Tenminste ik heb ze voor die prijzen op eBay weg zien gaan, en ook op Gbase vragen ze dat soort bedragen.

Bekruipt mij wederom de vraag: wat bezielt iemand om hem op MP te zetten?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Henri,

Ik zou nooit zo bieden op een dergelijke gitaar, bellen en langsgaan is meer mijn stijl. Dat het dan ook fout kan gaan weet je misschien nog (1976 custom die gejat bleek)?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Henri,

Ik zou nooit zo bieden op een dergelijke gitaar, bellen en langsgaan is meer mijn stijl. Dat het dan ook fout kan gaan weet je misschien nog (1976 custom die gejat bleek)?
    Heb je daarvoor een link naar een thread?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten