Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1130 van 1797 EersteEerste ... 130630103010801120112811291130113111321140118012301630 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.291 t/m 11.300 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Een Custom is één bepaalde uitvoering van de Les Paul. Net als de Standard, Deluxe, etc.
    Gibson bouwt het merendeel van de gitaren (de gewone USA-lijn) in de gewone fabriek in Nashville. Bepaalde modellen worden echter in de Customshop gebouwd (vaak speciale of gelimiteerde runs). Tot zover heeft de LPC eigenlijk nog niks te maken met het fenomeen Customshop.
    Toeval wil echter dat het model 'Les Paul Custom' al vele jaren uitsluitend in de Customshop wordt gebouwd. Vroeger niet, maar volgens mij al sinds de jaren '90. De reden hiervoor is mij ook niet bekend, maar het is nu eenmaal zo Dus een Custom (geen ouwe) is dus eigenlijk automatisch ook een Customshopper.
    Oke,duidelijk..Thanx...

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Ramone Bekijk bericht
    Ik zag deze advertentie op Marktplaats:
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...red-relic.html

De decal ziet er nogal vreemd uit, klopt hier iets niet? Of is dat normaal bij een gerelicte gitaar?
    Het zou een oude Haar kunnen zijn. Heb 'm toevallig zelf vorige week nog gebeld n.a.v. een andere gitaar van hem, hij vroeg toen zelf naar het logo. Als het een zwart logo was zou het een (vrij) recente zijn, dit is dan blijkbaar een oudere. Bij blijvende twijfel gewoon de foto's opvragen en dan bij Erik v/d Haar zelf nagaan of het eentje van hemzelf is :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    en een stuk uit hout van de hals waar de topkam zit bij de dikke e snaar. Zal wel hak en breekwerk zijn geweest bij het zetten daarvan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    en een stuk uit hout van de hals waar de topkam zit bij de dikke e snaar. Zal wel hak en breekwerk zijn geweest bij het zetten daarvan.
    Nee hoor, is een Koreaanse Squier uit de jaren 90, waar men het Squier logo heeft weggehaald en een Fender decal heeft geplaatst, originele serienummer hebben ze laten staan

Standaard

Haha inderdaad, CN. Hij vraagt er niet de hoofdprijs voor, maar kom op. Zet het in ieder geval in je advertentie.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Nee hoor, is een Koreaanse Squier uit de jaren 90, waar men het Squier logo heeft weggehaald en een Fender decal heeft geplaatst, originele serienummer hebben ze laten staan
    Dat dacht ik ook toen ik de vorm van de stemknoppen zag. Met wat pech dus ook een multiplex body.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/655091865

Gibson L6S, "gitaar is geheel origineel", maar er zitten normaal toch niet van die zwarte pickups in?

Standaard

In een L6s horen normaliter van die door Bill Lawrence ontworpen pickups te zitten, volledig chromen kappen zonder stelschroeven. Het kan zijn dat de beste man er EMG's in heeft gestopt, of de originele elementen van een laagje matzwarte verf heeft voorzien. Mocht iemand de gitaar kopen en de originele pups zitten er niet meer bij, ik heb toevallig nog zo'n setje. Misschien dat die zelfs oorspronkelijk uit deze gitaar komen, wie weet.

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Ziet er echt niet uit als een 65er, maarja als hij echt is: ik kom er iedere dag langs en ben dr in 10 minuten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten