Mijn huidige versie. Het begint er al op te lijken. Zojuist de r28 mod, toegepast op m'n phase90. Het is inderdaad een verbetering.
Mijn huidige versie. Het begint er al op te lijken. Zojuist de r28 mod, toegepast op m'n phase90. Het is inderdaad een verbetering.
Er gaat iets mis met je foto, die url geeft een 404
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Ja zeker! We zien een goed gevulde plank![]()
Aaaah gatverdorie, had het liever niet getest. Het scheelt inderdaad een hele hoop hoog, maar of die tuner erbij extra "schade" veroorzaakt of niet, heb ik niet gemerkt. Geen lawaai of bliepjes. Vreemd dat ik dit niet eerder hoorde. En fascinerend hoe mijn experience fuzz keer op keer anders klinkt.
Mijn pedalboard zoals het er nu bij ligt. Onze nieuwe poes (Miep) heeft hem goedgekeurd na een inspectie:
Volgorde:
Buffer-->tuner-->wah (true bypass)-->Fulltone fulldrive 2 mosfet --> DIY fuzz (combi tussen joe bonamassa fuzz en 69' fuzz van fulltone)--> DIY EP booster --> Deja vibe (voor de instant hendrix sound) --> DIY delay (een deep blue delay) --> optioneel nog een buffer, maar die staat eigenlijk altijd uit --> versterker
Wat ik nog mis:
Een spring reverb.
Een simpele chorus.
Tsja. Dit is dus de mijne. Heb een beetje een GAS probleem!
Lava cable. Voodoo Lab. Ernie Ball Volume JR - Dunlop JH-1 Wah - Korg Pitchblack tuner - Wampler Ego Compressor - Electronic Orange Moonvibe - Boss NS-2 (in de loop) - Wampler Ecstasy - Wampler Hot Wired - Wampler Plextortion - EHX Big Muff Pi - EHX Metal Muff - (uit de loop) - MXR EvH Phase 90 - Boss CH-1 - Boss TR-2 - Boss RT-20 - Strymon Timeline - Boss LS-2.
Favorieten/bladwijzers