Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 54 van 65 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 531 t/m 540 van 642
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braindead Bekijk bericht
    Nou vooruit dan, als je er een Tube Sreamer test hebt gedaan dan is het een tikje minder zinloos

Maar serieus, waarom koop je meerdere tubescreamers behalve om achter het verschil in geluid te komen. Met stacken ben je er met 2 ook wel lijkt mij zo. Ik wil niet zeggen dat er geen verschillen in zitten (de mijne is ook gemod) maar dan nog...
    Fijn dat je het ietsje minder zinloos vindt!

Maar ook serieus: ik heb lange tijd pedalen verzameld, dus waarom geen Tube Screamers? ik kocht mijn eerste Tube Screamer al in 82, een nieuwe TS-9. En heb in de jaren daarna - toen alle gitaristen overstapten op digitaal rackspul ( 'want dat klinkt veel beter' )- alle ouwe shit overgenomen, gekregen of uit vuilnisbakken geraapt (letterlijk! ). En dan heb je op een gegeven moment gewoon een stuk of acht TS-en.

En kun je gaan vergelijken om zelf te zien of de internetguru's gelijk hebben. ( en dat hebben ze niet). Hoewel ik voor de laatste opnames een originele 808 gebruikte, blijft mijn favoriete TS de destijds nieuw gekochte TS-9 - een die we nu ongemod zouden noemen..

Maar als je het over zinloze verzamelingen wil hebben, laten we dan mijn stuk of twintig vintage wahwah's nemen!

( konijn is helaas nooit vintage geworden en inmiddels dood..)
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Fijn dat je het ietsje minder zinloos vindt!

Maar ook serieus: ik heb lange tijd pedalen verzameld, dus waarom geen Tube Screamers? ik kocht mijn eerste Tube Screamer al in 82, een nieuwe TS-9. En heb in de jaren daarna - toen alle gitaristen overstapten op digitaal rackspul ( 'want dat klinkt veel beter' )- alle ouwe shit overgenomen, gekregen of uit vuilnisbakken geraapt (letterlijk! ). En dan heb je op een gegeven moment gewoon een stuk of acht TS-en.

En kun je gaan vergelijken om zelf te zien of de internetguru's gelijk hebben. ( en dat hebben ze niet). Hoewel ik voor de laatste opnames een originele 808 gebruikte, blijft mijn favoriete TS de destijds nieuw gekochte TS-9 - een die we nu ongemod zouden noemen..

Maar als je het over zinloze verzamelingen wil hebben, laten we dan mijn stuk of twintig vintage wahwah's nemen!

( konijn is helaas nooit vintage geworden en inmiddels dood..)
    En de soundtank-versie heb je (wijselijk?) aan je voorbij laten gaan?
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Soundtank?
    Niet bewust. Ik kwam gewoon geen tweedehandsje tegen in de tijd dat de prijzen laag waren. Ik heb niks tegen Soundtanks - behalve de naam, dan. En ik heb nog wel wat meer TS-en dan hier op de foto staan, trouwens..
    en meer wahwah's...
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Misschien heeft hij snel geld nodig ... ? Zo gewild zijn die dingen nu ook weer niet.
    Daarbij: ik zet ook al mijn advertenties om de 2 dagen opnieuw online zodat ze weer bovenaan komen te staan en net verloren raken in een oneindig-bijvullende lijst.
    Ik ververs mijn advertenties pas als ze eraf gekiept worden, en dat komt eigenlijk nooit voor. Iemand die naar iets specifieks op zoek is, komt via de zoekfunctie wel bij mijn advertentie terecht, ook al staat ie op pagina 150 of verder. Door dat gelul van dat elke keer verversen zakt mijn advertentie pijlsnel naar onderen. Als iedereen nou gewoon vertrouwt op de zoekfunctie (die op Marktplaats overigens wél fantastisch werkt), hoef je ook niet zo druk te doen met advertenties vernieuwen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik ververs mijn advertenties pas als ze eraf gekiept worden, en dat komt eigenlijk nooit voor. Iemand die naar iets specifieks op zoek is, komt via de zoekfunctie wel bij mijn advertentie terecht, ook al staat ie op pagina 150 of verder. Door dat gelul van dat elke keer verversen zakt mijn advertentie pijlsnel naar onderen. Als iedereen nou gewoon vertrouwt op de zoekfunctie (die op Marktplaats overigens wél fantastisch werkt), hoef je ook niet zo druk te doen met advertenties vernieuwen.
    Werkte de wereld maar zo ...
    Als ik op Marktplaats kijk, dan kijk ik vaak puur met het idee wat het aanbod is. Niet iedereen zoekt altijd iets specifieks - totdat je het daadwerkelijk tegenkomt.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Werkte de wereld maar zo ...
    Als ik op Marktplaats kijk, dan kijk ik vaak puur met het idee wat het aanbod is. Niet iedereen zoekt altijd iets specifieks - totdat je het daadwerkelijk tegenkomt.
    Ik kijk vaak semi-serieus, maar ook als ik echt naar iets op zoek ben duurt het vaak even voor ik reageer. Dan is het best irritant en wekt het zelfs argwaan als een advertentie zomaar verdwijnt en even later weer opduikt.

Maar als je op MP kijkt en je bent serieus te lui om door meerdere pagina's te scrollen, dan doe je jezelf ook enorm tekort. Het enige waar ik me in kan vinden is dat als een advertentie er al langer staat, de prijs voor de koper gunstiger zal uitvallen (want het blijkt minder populair te zijn)

Senior Member

Standaard

Ik weet niet hoe dat bij anderen werkt, maar meestal zoek ik toch wel in een bepaalde richting. Delay, overdrive, bepaalde prijsklasse. En dan komen ook de oudere advertenties wel voorbij. Je gaat toch niet zomaar in de hoofdrubriek door bergen rotzooi scrollen om te kijken of iemand er misschien nog wat interessants tussen heeft gezet?
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Ik weet niet hoeveel tijd jij / jullie hebben, maar als ik blader, dan blader ik nooit daar 30 pagina's heen als ik 'gewoon' aan het kijken ben. Als mijn advertentie op een gegeven moment zó ver naar achter staat dat hij alleen nog maar met een zoekfunctie gevonden kan worden (als het ware), dan zet ik hem gewoon opnieuw erop. Behalve bij gitaren, want ik ga natuurlijk niet elke keer weer €3.25 betalen of €1.90 om hem weer omhoog te plaatsen.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Ik weet niet hoe dat bij anderen werkt, maar meestal zoek ik toch wel in een bepaalde richting. Delay, overdrive, bepaalde prijsklasse. En dan komen ook de oudere advertenties wel voorbij. Je gaat toch niet zomaar in de hoofdrubriek door bergen rotzooi scrollen om te kijken of iemand er misschien nog wat interessants tussen heeft gezet?
    Sure. Netjuist wel. Als je nergens specifiek naar op zoek bent, dan kun je gewoon door heel de lijst lekker gaan neuzen.
    - facebook

Senior Member

Standaard

Nou, ik heb geen tijd (en geld) om zomaar wat rond te dolen op marktplaats. Ik ga pas zoeken als ik ook maar een beetje idee heb van wat ik nodig heb. Ik ga niet telkens zitten kijken tot er wat langs komt wat ik misschien wel eens zou kunnen gebruiken.

Mensen vinden je advertentie heus wel, ook nog na drie weken. Bij mij is dat iig wel heel vaak zo geweest.
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten