Nou....
Ik heb er in ieder geval iets mee gedaan: de Tube Screamer Test, waarbij iedereen met zijn eigen oren mocht uitmaken wat waar en niet waar is inzake de legendevorming rond de TS.
En ter plekke bleek dat er wel wat van waar is: alle oudjes klinken beter dan alle nieuwtjes.
Dus ja: ik dicht ze magische eigenschappen toe
alleen niet geheel volgens de leer van de internetguru's..
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ik heb best wel gas voor een T-Rex Roommate. En er staat er een op MP, maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet helemaal:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
De prijs vind ik vreemd. Hij zet erg laag in maar noemt het wel een vaste prijs (of ligt het gewoon aan mij en levert de Roommate niet eens meer de helft op van de nieuwprijs?). En hij heeft zijn advertentie net vernieuwd (tot eergister stond min of meer dezelfde advertentie op MP)
Maar ik kreeg vooral een beetje een too-good-to-be-true gevoel.
Misschien heeft hij snel geld nodig ... ? Zo gewild zijn die dingen nu ook weer niet.
Daarbij: ik zet ook al mijn advertenties om de 2 dagen opnieuw online zodat ze weer bovenaan komen te staan en net verloren raken in een oneindig-bijvullende lijst.
aha. In dat geval moet ik er eens serieus over na gaan denken. Lijkt me echt een vet pedaal, maar daar staat tegenover dat er helemaal niks mis is met m'n Holy Grail![]()
Nou vooruit dan, als je er een Tube Sreamer test hebt gedaan dan is het een tikje minder zinloos
Maar serieus, waarom koop je meerdere tubescreamers behalve om achter het verschil in geluid te komen. Met stacken ben je er met 2 ook wel lijkt mij zo. Ik wil niet zeggen dat er geen verschillen in zitten (de mijne is ook gemod) maar dan nog...
" Great minds think alike"
Favorieten/bladwijzers