Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 46 van 64 EersteEerste ... 36444546474856 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 451 t/m 460 van 632
    Senior Member

Standaard

Ok, ik had het nog nooit gezien
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Waarschijnlijk omdat je adem te vochtig is. Desondanks vind ik het een heel goed idee
    Mijn Les Paul zelfbouwproject
    Mijn zelfbouw Superstrat project
    Te koop aangeboden: zo goed als nieuw 12" radiusblok. Eventueel ruilen tegen 16" blok

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El_Mano Bekijk bericht
    Ik maak van oude repro zaagbladen schrap-stalen O.a een aantal met de radius van fretboards er in geslepen dus 12 inch bvb.
    die werken geweldig maar een poosje geleden zag ik een tip hier van een dik schrapstaal dat hol geslepen werd en ergens te koop werd aangeboden ( wellicht stewmac maar kan het niet meer vinden) Wel liet het reclame filmpje goed zien hoe dat werd geslepen. Namelijk plat op de aanslag zodat de ronde slijpsteen het slijp vlak hol maakt. Bij mij dwarrelt dat een poos door mijn hoofd want de toepassing zie ik gelijk, maar wil daar altijd eerst een eigen oplossing voor vinden.
    Is inderdaad de Al Carruth scraper, bij StewMac te koop. Ziet er wel mooi uit!

Senior Member

Standaard

Heeft iemand hier wat aan? Een bouwplan voor een drumsander. Op het AGF heeft iemand deze gebouwd en is er zeer tevreden over! Als ik m'n eigen skills een beetje vertrouw, ga ik ook een poging wagen..

http://woodgears.ca/sander/plans/index.html
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizz Bekijk bericht
    Heeft iemand hier wat aan? Een bouwplan voor een drumsander. Op het AGF heeft iemand deze gebouwd en is er zeer tevreden over! Als ik m'n eigen skills een beetje vertrouw, ga ik ook een poging wagen..

Lachen, ik had hem ooit al wel gezien maar was het weer vergeten (ik heb het zelf niet nodig, ik heb er eentje). Als je hem gaat bouwen, doneer ik je wel die hele set MDF rondjes (want het lijkt me nogal essentieel dat die perfect rond zijn).
    - Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cocobolo Bekijk bericht
    Lachen, ik had hem ooit al wel gezien maar was het weer vergeten (ik heb het zelf niet nodig, ik heb er eentje). Als je hem gaat bouwen, doneer ik je wel die hele set MDF rondjes (want het lijkt me nogal essentieel dat die perfect rond zijn).
    Bij voorbaat dank! Er staat wel een manier op het plan hoe die rond te krijgen, maar dit is ook goed/beter.. Zal nog wel even duren, wil teveel, maar vooral eerst op vakantie! Bijna het hele budget gaat nu daar naar toe..
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Die plannen had ik al gedownload.Dit voorjaar ga ik er eens aan beginnen.Ik heb nog een motor van een lintzaag liggen en anders een van een schuurbandmachine.En ook heb ik wat aluminium strips om die plaat recht op te monteren.
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Standaard

Ja ik. Gisterenochtend kwam ik nog zo'n grote inktrol tegen die me er al aan deed denken. Komt goed uit, al weet ik niet voor wanneer. Dankuwel.

K

Senior Member

Standaard

Ik heb ook al een aantal onderdelen liggen, maar ben er nog nooit aan toe gekomen om te starten met de bouw. Zal deze tekening maar eens gaan bestuderen.

Senior Member

Standaard

Had het er toevallig over op m'n werk en hoppa, de lagers voor de drum zijn geregeld, blijkt dat we planken vol met verschillende maten hebben. Moet er wel voor betalen, maar met flinke korting. Morgen even snuffelen voor pulleys. Er kan desnoods wat gedraaid worden. En ik had al wat gesnuffeld op marktplaats voor een motor, die zijn ook maar een paar tientjes.. Ik heb nog een pak laminaat liggen voor het gladde oppervlak van de doorvoer.. En zo sprokkelen we nog even verder..

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten