Hey Jaguwar,
Welke patchcabels zijn dat? Lijken mij ideaal voor mijn nieuwe board!
Hey Jaguwar,
Welke patchcabels zijn dat? Lijken mij ideaal voor mijn nieuwe board!
Bezig om net een stapje groter te gaan. Van een pedaltrain Jr:
Naar een Pedaltrain 2 : ( is nog niet af... moet nog kabels weg werken )
![]()
----
// City Of Life //
Zo klaar!
![]()
----
// City Of Life //
....maar wel alsnog te klein.
Met dat Digitech pedaal bedien je de Timefactor?
Thanks
haha ja dat digitech pedaal bedien ik de tap tempo bank switch en 1 aan uit switch van de eventide. Vind in handiger om gewoon op de vloer te hebben. Had hiervoor een heel klein tap tempo switch ding. Maar dit is handiger.
----
// City Of Life //
op de mijne staat nergens een merk of zo, online worden ze geïdentificeerd als Hosa pancake patch cables.
ik heb er lang geleden een stuk of twintig in één keer gekocht bij een opendeurdag van de muziekhandel. toen ik er volgende keer bij wou kopen, kreeg ik te horen dat dat de laatste waren geweest.
het is allicht geen fantastische (geluids)kwaliteit maar George L en dergelijke zijn me wat te duur en andere patchkabels doen me meer ruimte verliezen dus voorlopig houd ik het bij deze...
[Dunlop TB Cry Baby, Danelectro DC-1 Cool Cat Chorus, Aguilar Filter Twin, Spheres stereo volume graag ruilen tegen clean booster of Whammy / POG]
Plank in wording... voor in een standaard Gamma aluminium koffer, dit past exact in de deksel.
De bovenverdieping liep eerst rechtdoor, er is nu ruimte gemaakt voor een wah. Op het alu plaatje er boven komen de 220V connector en de in en out jacks. Onder de verhoging komt een T-Rex FuelTank Junior.
Volgorde wordt: Arion Stage Tuner - Dunlop Crybaby - Nobels ODR-S (cleanboost met low-mid-high) - Ibanez PhaseTone II - Rockett Animal overdrive - Arion SCH-Z chorus - Washburn Analog Delay.
Dat die volgorde anders is dan de plaatsing op het bord heeft te maken met patchkabels en ruimte.
Voordelen boven het oude bord: makkelijk aansluiten en loshalen, voeding weggewerkt, alleen 9V pedalen, kabels kunnen mee in dezelfde koffer.
Edit:
Ik twijfel nog of het niet beter zou zijn om de cleanboost ná de phaser te zetten.
Kwestie van proberen natuurlijk, maar wat zijn jullie ervaringen?
Laatst gewijzigd door Midwolda; 11 februari 2013 om 06:52 Reden: twijfel...
"In God we trust, all others pay cash."
Mijn nieuwe pedalboard 2013 welke ik gebruik met mijn band. Vanaf het midden links zijn pedalen die in de fx-loop zitten en de pedalen vanaf het midden rechts zitten voor de amp. Zowel voor opnames als live speel ik stereo waarbij één clean amp (slave) en één clean/drive amp (master).
![]()
Lo Lands waar heb je de wet besteld?
Favorieten/bladwijzers