Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 90 EersteEerste ... 891011122060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 893

Discussie: Kemper profiling

Standaard

Misschien ook een stukje 'marketing'.... eerst zoveel mogelijk versies 1.0 op markt zetten...
    en dan vervolgens de 19" op de markt...
    De 1.0 gebruikers willen wellicht 'om'... en om nieuwe gebruikers 'aan te boren'....

Ik hoop wel dat ie tussen nu en een half jaar komt...
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Ziet er best leuk uit
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
    HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Senior Member

Standaard

Leuke photoshop

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Ik was vrij benieuwd naar je gitaarsound met de Kemper, maar na de show in de Mezz was ik een beetje teleurgesteld. Volgensmij vond ik je gitaarsound met die Laney's een stuk gaver, meer "brute" grom.

Toen je tijdens de soundcheck even alleen speelde vond ik het ontzettend veel op de Lecto VST lijken die ik altijd gebruik. Natuurlijk logisch omdat het een Rectifier simulatie is, maar vooral het (digitale?) hoog klonk zo bekend in de oren. Ik heb trouwens nog nooit een echte Rectifier uitgeprobeerd, dus kan goed zijn dat dat gewoon een eigenschap van die versterker is.

Ik mis wat ballen in je sound, die ik met je Laney setup wel hoorde ... Maar ik kan me voorstellen dat een Kemper natuurlijk veel handiger in de omgang is dan zo'n stereo rig en dat speelt natuurlijk ook een grote rol. Maar ik was benieuwd hoe je er zelf over dacht.

Standaard

Nu de ECHTE rackversie: http://www.skatingdog.com/?p=392, zelfs met ingebouwde poweramp beschikbaar.
    Komt op de NAMM uit.

Standaard

Oohhhh jaaaa! Nu gaat mijn Ultraaatje het moeilijk krijgen. Bijbehorend voetpedaaltje erbij met phantom power en zie hier, een tweakvrije toekomst!

Kemper bring it on!
    Laatst gewijzigd door herrieman; 17 januari 2013 om 08:40
    2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
    LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30.
    HOME: Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.

Standaard

Very nice!!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Ik ben ook enorm benieuwd... Ga beginnen om mojn varken te spekken!!! Denk half jaartje ;-)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Oohhhh jaaaa! Nu gaat mijn Ultraaatje het moeilijk krijgen. Bijbehorend voetpedaaltje erbij met phantom power en zie hier, een tweakvrije toekomst!

Kemper bring it on!
    Even voor mijn beeldvorming, ik ga namelijk zodra de powerrack uitkomt deze bestellen bij Thomann. Hier hoort zoals je zegt ook een (midi) voetpedaal bij. Echter zie ik op de achterkant van de kemper geen 7-pins midi aansluiting, dit betekent toch dat je niet een midi controller met phantom power aan kan sluiten? Of zijn er andere mogelijkheden, bij voorkeur ga ik namelijk ook een kabel gebruik ipv nog een extra voedingkabel. Hoor het graag!

Onderstaand een foto ter verduidelijking:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MetalPunk Bekijk bericht
    Even voor mijn beeldvorming, ik ga namelijk zodra de powerrack uitkomt deze bestellen bij Thomann. Hier hoort zoals je zegt ook een (midi) voetpedaal bij. Echter zie ik op de achterkant van de kemper geen 7-pins midi aansluiting, dit betekent toch dat je niet een midi controller met phantom power aan kan sluiten? Of zijn er andere mogelijkheden, bij voorkeur ga ik namelijk ook een kabel gebruik ipv nog een extra voedingkabel. Hoor het graag!
    Bij MIDI worden maar 3 pennen gebruikt van de 5. Dus misschien gebruiken ze de overige pennen?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten