Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 655 van 904 EersteEerste ... 155555605645653654655656657665705755 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.541 t/m 6.550 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rich69 Bekijk bericht
    De Gretsch 6120 Brian Setzer Hotrod staat nu weer op MP maar dan in Waalre voor 1425 euro....dat zal die uit het noorden des lands wel zijn...
    Da's bij mij in het dorp. Mooi ding, maar ik heb een probleempje van zo'n 1300 euro tekort zeg maar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Maar goed, je kunt er uren over lullen op gitaarfora

Senior Member

Standaard

@ Triggy, ik geloof dat die Gretsch uit Garyp voor 475 euro niet helemaal zuivere koffie was gezien recente reacties op MP.... Was ook te mooi om waar te zijn :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rich69 Bekijk bericht
    @ Triggy, ik geloof dat die Gretsch uit Garyp voor 475 euro niet helemaal zuivere koffie was gezien recente reacties op MP.... Was ook te mooi om waar te zijn :-)
    Daar is iemand op een harde manier achter gekomen! Arme jongen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

Senior Member

Standaard

Sorry hoor, maar dan vraag je er toch ook om? Je gaat toch niet zo maar zonder enige verdere informatie of controle geld naar iemand overmaken, helemaal als de prijs zo laag is dat het al geen zuivere koffie kan zijn. Ik vind dat echt ontzettend dom.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Sorry hoor, maar dan vraag je er toch ook om? Je gaat toch niet zo maar zonder enige verdere informatie of controle geld naar iemand overmaken, helemaal als de prijs zo laag is dat het al geen zuivere koffie kan zijn. Ik vind dat echt ontzettend dom.
    Had je niet moeten zeggen! Pas op, je krijgt zo dadelijk het hele forum achter je aan!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Had je niet moeten zeggen! Pas op, je krijgt zo dadelijk het hele forum achter je aan!
    Zolang hij niet de spellingsnazi zonder een gegrond punt gaat uithangen zodra hij door iemand op zijn opmerking wordt gewezen komt het volgens mij helemaal goed
    Gear: Paul Reed Smith CU-22 + Fender Stratocaster '57 customshop relic + Fender telecaster -->
    EQD dirt transmitter --> Boss Tu3 --> Fulltone OCD --> Timmy --> Xotic RC booster --> Diamond memory lane jr. --> Boss dd6 --> Fender Supersonic 22.

Standaard

Hehe. Volendam.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bosnialove Bekijk bericht
    Hehe. Volendam.
    Hehe. Bosnië.?????

Standaard

Heb jij een een realtie met alle andere mannelijke members hier? Je komt altijd voor ze op en zo. Sorry hoor, indien ik je liefjes
    heb beledigd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten