Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Vraagje, en ik doe het maar even in dit topic omdat het een reaktie op een advertentie van mezelf betreft. Ik heb een 1980 LeadII te koop, en nu wordt me ter ruil een USA Strat uit 1997 aangeboden, zwart met palissander toets, zo te zien klassieke brugzadels, met grote CBS kop. Het serienummer is Z7147xxx en wijst dus op 2007, maar als ik de foto's bekijk krijg ik een soort Squier Affinity gevoel. Amper gelakte bleke hals, wel van die vierkante Fender tuners, maar het ziet er verder allemaal wat kaaltjes uit. Serienummer en 'made in USA' op achterkant kop, voorop alleen Fender Stratocaster en dat kleine 'contour body' embleempje. Ruiler kan me ook niet vertellen of het een Standard, Highway One of iets anders is, alleen dat de eigenaar vóór hem er 1000 euro voor betaald had.
Nu weet ik ook lang niet alles en kan door alle Fender varianten het spreekwoordelijke bos allang niet meer zien, maar weet iemand of Fender in 2007 zo'n uitvoering maakte?
Eeh ja, maar niet online, en ik kan ze hier niet posten.. Die moderne tijd ook ;-)
Dankjewel, ik zat ook al wat in die richting te denken als maximum.
Een Fender Lead uit 1980 zou ik niet ruilen tegen een Highway one...
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Favorieten/bladwijzers