Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1115 van 1797 EersteEerste ... 115615101510651105111311141115111611171125116512151615 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.141 t/m 11.150 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Zou het een vantage element kapje kunnen zijn? Voor de rest ziet het er toch zeer naar mm uit.
    De vraag blijft dan: waarom een Vantage elementkapje?

Of het een twijfelaar is, geen idee, maar zeker het navragen waard, mocht je interesse hebben in de gitaar.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    De vraag blijft dan: waarom een Vantage elementkapje?

Of het een twijfelaar is, geen idee, maar zeker het navragen waard, mocht je interesse hebben in de gitaar.
    Mss omdat ie geen derde merkloze zwarte had? Verder heb ik al een silhouette en hoef geen tweede.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Vraagje, en ik doe het maar even in dit topic omdat het een reaktie op een advertentie van mezelf betreft. Ik heb een 1980 LeadII te koop, en nu wordt me ter ruil een USA Strat uit 1997 aangeboden, zwart met palissander toets, zo te zien klassieke brugzadels, met grote CBS kop. Het serienummer is Z7147xxx en wijst dus op 2007, maar als ik de foto's bekijk krijg ik een soort Squier Affinity gevoel. Amper gelakte bleke hals, wel van die vierkante Fender tuners, maar het ziet er verder allemaal wat kaaltjes uit. Serienummer en 'made in USA' op achterkant kop, voorop alleen Fender Stratocaster en dat kleine 'contour body' embleempje. Ruiler kan me ook niet vertellen of het een Standard, Highway One of iets anders is, alleen dat de eigenaar vóór hem er 1000 euro voor betaald had.
    Nu weet ik ook lang niet alles en kan door alle Fender varianten het spreekwoordelijke bos allang niet meer zien, maar weet iemand of Fender in 2007 zo'n uitvoering maakte?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Vraagje, en ik doe het maar even in dit topic omdat het een reaktie op een advertentie van mezelf betreft. Ik heb een 1980 LeadII te koop, en nu wordt me ter ruil een USA Strat uit 1997 aangeboden, zwart met palissander toets, zo te zien klassieke brugzadels, met grote CBS kop. Het serienummer is Z7147xxx en wijst dus op 2007, maar als ik de foto's bekijk krijg ik een soort Squier Affinity gevoel. Amper gelakte bleke hals, wel van die vierkante Fender tuners, maar het ziet er verder allemaal wat kaaltjes uit. Serienummer en 'made in USA' op achterkant kop, voorop alleen Fender Stratocaster en dat kleine 'contour body' embleempje. Ruiler kan me ook niet vertellen of het een Standard, Highway One of iets anders is, alleen dat de eigenaar vóór hem er 1000 euro voor betaald had.
    Nu weet ik ook lang niet alles en kan door alle Fender varianten het spreekwoordelijke bos allang niet meer zien, maar weet iemand of Fender in 2007 zo'n uitvoering maakte?
    Heb je foto's?

Standaard

Eeh ja, maar niet online, en ik kan ze hier niet posten.. Die moderne tijd ook ;-)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

grote kop is highway one
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    grote kop is highway one
    Dat zou dan stroken met de karige laklaag op de hals. Er even vanuitgaand dat het idd een Highway 1 is, wat is dan ongeveer de waarde nog van zo'n Strat in nette staat?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

550-600€, meer zou ik er niet aan geven.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Dankjewel, ik zat ook al wat in die richting te denken als maximum.

Toeschouwer

Standaard

Een Fender Lead uit 1980 zou ik niet ruilen tegen een Highway one...
    Het leven heeft geen zin.
    Maar ik toevallig wel.
    Maarten van Roozendaal.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten