Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1114 van 1797 EersteEerste ... 114614101410641104111211131114111511161124116412141614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11.131 t/m 11.140 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    De verkoper is al 1 ( !!!) dag actief op Marktplaats, woont in Friesland en wil vast de gitaar wel opsturen als jij het geld overmaakt...

Dit staat in zijn ad: de gitaar mag bij mij thuis door u worden getest en kunt u uitgebreid kijken.
    Als Hij de gitaar niet in bezit zou hebben, dan zou hij dat niet in de advertentie zetten (denk ik)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbreed Bekijk bericht
    de foto's komen net als de bijna letterlijke tekst van gumtree. ik ga eens bieden !
    Of andersom.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Probeer een bankrekeningnr te bemachtigen en check dan een zeker opgelet-op forum, of er meldingen zijn.
    Het is de laatste weken schering en inslag met oplichters die in allerlei uithoeken van het land zouden wonen, met audio apparatuur.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Of andersom.
    denk ik niet. bij gum wordt er nl een "normale" prijs voor de gitaar gerekend. €650,- is een lachertje.
    Voor die prijs wil ik m meteen ophalen, heb ik hem ook via email laten weten maar geen reactie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    Probeer een bankrekeningnr te bemachtigen en check dan een zeker opgelet-op forum, of er meldingen zijn.
    Het is de laatste weken schering en inslag met oplichters die in allerlei uithoeken van het land zouden wonen, met audio apparatuur.
    ook met gitaren. ik heb afgelopen 2 mnd al 3 keer een poging tot min of meer oplichting meegemaakt op mp. Een keer was het een Fake strat, tweede keer mochten nrs op hals en body niet gecontroleerd worden en een keer werd de ad meteen verwijderd toen ik meer foto's vroeg en stond die een paar dagen later onder een andere naam opnieuw op mp. Derde keer klopte er vanalles niet aan de gitaar .

Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogie Bekijk bericht
    Dit staat in zijn ad: de gitaar mag bij mij thuis door u worden getest en kunt u uitgebreid kijken.
    Als Hij de gitaar niet in bezit zou hebben, dan zou hij dat niet in de advertentie zetten (denk ik)
    Kan, maar misschien is hij dan net verkocht.....
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    Hahaha! Had ik ook al zien staan en was met stomming geslagen, goed mee gelachen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    Wat is hier nou twijfel aan ??
    Dat kan wel eens een detector van 700 euro zijn, maar dan nog,,. toch een eerlijke zaak verder

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    Een USA MM Silhouette met Vantage (Korea = Samick) elementen??

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    Zou het een vantage element kapje kunnen zijn? Voor de rest ziet het er toch zeer naar mm uit.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten