Die Bogner is echt vet. Heb wat video's bekeken/beluisterd, en dat klinkt vet, wel GAS-waardig volgens mij. Die boost/line driver, is dat echt clean boost of ook gainboost?
Die Bogner is echt vet. Heb wat video's bekeken/beluisterd, en dat klinkt vet, wel GAS-waardig volgens mij. Die boost/line driver, is dat echt clean boost of ook gainboost?
Mijn 2013 setup!
Links = 2012, rechts = 2013.
Uit: Korg Pitchblack+, gebruikte het 2e kanaal toch niet meer.
In: TC Polytune Mini Noir, Heerlijk! Compact, en super displayhelderheid.
Uit: Boss CS-3.
In: Visual Sound Route 66. Voor 25 euro meer, ook een drive erbij... Waarom niet dus!?
Uit: Crybaby Classic.
In: Crybaby 95Q. Instelbare sweep& volumeboost en zonder schakeling. Top!
Laatst gewijzigd door Babelouba; 2 januari 2013 om 18:14
Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
Band: Beat The Stones || Trouble
Om het nieuwe jaar goed te beginnen vandaag mijn pedalboard wat herschikt. Ik ga het hier voorlopig maar weer even bij laten denk ikTotdat ik me geroepen voel om een nieuw binnenwerk te maken zodat ik de stekkerdoos kan wegwerken...
![]()
Ik neem aan dat de Line driver vóór de preamp wat drive toevoegt en er na een clean boost?
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Het is nog een kabelschaos, maar ik zit nog in de ontwerpfase.
![]()
Na jaren een trouwe Boss GT gebruiker(GT8,GTPro,GT100), was ik na het testen en aanschaffen van de Strymon Timeline verkocht aan de losse effecten maar miste toch het gemak van een fx floorboard. Nu na leuk onderhandelen tussen oud en nieuw met Frans van Guitar King een leuke deal gemaakt voor een G-lab gsc. Vanmorgen naar Boekel gereden en na een lekker bakkie en prima uitleg de gsc meegenomen.
Loop:1 Radial Trimode Loop2: Carl Martin DC Drive Loop:3 Jam Pedals Retro Vibe Loop:4 MXR Dynacomp1978 Loop:5 Volume Boost Turner: T/C Polytune. Uit naar de Strymon Timeline waarna ik stereo uit naar de Zed10 mixer ga om L en R te pannen naar 2 Fender Amps L:Superchamp XD en R: Supersonic 22.
De kabels om de versterkers mee te bedienen via de gsc zijn besteld.
Na een paar uurtjes stoeien en het gemak van een dremel het onderstaande resultaat.
![]()
Favorieten/bladwijzers