En HaroldA heeft wel vaker wat aan te merken op anderen. Zo leer je forumleden in de loop van de tijd een beetje kennen. Sorry hoor, ik begrijp de verontwaardiging van een ieder over een bepaald product meer dan prima, maar bedenk nu ook even dat je de advertentie van een ander forumlid zit te verzieken. Als iemand gaat googlen op dat apparaat en hij komt bij deze anti-reclame terecht... "ja maar het is toch echt zo want dat schema en die stoute producent die...'' ja blablabla prima. Het forum draait niet alleen om gelijk hebben en boosaardige bedrijven aanpakken naar beste inzicht, maar ook om hoe je met elkaar omgaat. Vinni heeft hier vaak genoeg gepost, tips en ervaringen. Respecteer dat.Forumlid Vinni heeft wel vaker mooi spul te koop.
Sowieso is dit topic absoluut niet bedoeld voor het uiten van je verontwaardiging over andermans koopwaar. Volgend onderwerp. Doorzagen doe je maar via PB naar mij, door blijven posten over dit onderwerp wordt verwijderd.
Hmmm, 't was niet mijn bedoeling Vinni of zijn advertentie af te zeiken. Ik wilde eigenlijk alleen aangeven dat het een ad van forumlid Vinni betrof, dus als je de beste buffer aller tijden zoekt: sla je slag
Mijn excuses aan Vinni, en ja, ik waardeer zijn aanwezigheid op dit forum wel degelijk.![]()
Mitch had het niet tegen jou, Henri. De pijlen van kritiek waren gericht op Harold en mij, omdat wij het kostbaar kleinood nogal respectloos hebben bejegend, zonder het ooit met voeten te hebben getreden, als je begrijpt wat ik bedoel.
En hij heeft gelijk, we gingen te ver. Al acht ik Vinnies kansen het ding ooit te verkopen nog altijd miniem..
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Ik had gisteren al wat met Mitch ge-pb't.
Één en ander is verduidelijkt.![]()
In plaats van nu weer naar mij te wijzen dat ik het niet goed doe, probeer er uit te halen dat het een volgende keer wel zo sociaal/netiquette is dat je even kijkt of een advertentie die je gaat afkraken van een regelmatig forumlid is of niet.
In de tweede plaats herhaal ik nog een keer dat dit een Tips topic is, geen advertentie-afzeiktopic. Maar genoeg hier nu over.
Next please!
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Voor de liefhebbers, niet bepaald een koopje: stel tubescreamers
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Leuk setje.. grootste deel heb ik ook,dus ik reken mezelf rijk!![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Favorieten/bladwijzers