Wauw zo vind ik m veel mooier dan op die andere foto (de kleur), en die toets, WAUW!
erg mooi om te zien , die toets is ...... sjiek
lange halen snel thuis
Ziet er goed uit. Strak gelakt ook!
Toets is cool, man. Nimmer zo lang wachten hé.![]()
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Jep, wat zij zeggenBen erg benieuwd naar de hardware, st.robot!
@jilles: de hardware is allemaal standaard hoor: vintage tuners, nikkel (of is het chroom) brug en controlplate.
@ barno & kakihara: flames en pinstripes: da's nog te hoog gegrepen. ik zal al blij zijn als ik de lak niet vern**k.
@ the rest: thx
vandaag heb ik de body in de laatste laag goud gezet. ziet er allemaal goed uit denk ik. maar ik merk wel: hoe beter het resultaat, hoe kritischer je wordt. deze lak is 100 maal beter dan wat ik al gedaan heb, en toch merk ik weer foutjes, die ik dan bij vorige lak-jobs weer nooit gezien zou hebben. Perfection, It's a b*tch
de hals ik ook klaar (buiten het fretten), deze keer heb ik besloten om eerst te lakken en dan pas te fretten. Omdat ik met een binding werk, zal ik de uiteindes van de fretjes met secondelijm vast proberen te zetten. Daarom lak ik liever eerst, dan kan de secondelijm niet in het hout trekken en kleurverschillen veroorzaken. Nu hoop ik enkel dat er niet teveel lak in de fretslots zit.
picturetime:
^hier zie je dat er een paar vlammen? in de hals zitten.
morgen, body lakken en hals fretten
@ iedereen: slagplaat? welke kleur? ik dat aan 1ply wit, simple as that
grtz
Mooi, mooi, mooi
Maar: geen side dots? Die zou ik wel missen in het gebruik.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Wow, super die randinleg en positie markering !!!
Als slagplaat: aged white ! Dat gaat super zijn op goud !
s.
Favorieten/bladwijzers