Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 311 van 867 EersteEerste ... 211261301309310311312313321361411811 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.101 t/m 3.110 van 8664
    Senior Member

Standaard

Ik gebruik vaak gewoon m'n tuner

Een loper is imo alleen handig als je meerdere pedalen tegelijk wilt schakelen of je pedalen hebt die niet lekker met elkaar willen werken als ze in dezelfde chain zitten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Het probleem van die booster is dat 'ie lastig aan/uit gaat. als ik net wat te zacht trap dan gebeurt er of niks of hij geeft wat gekraak. als 'ie wel aan gaat komt er ook vaker een kraak.
    het voordeel van die switchblade is, dat er ook geen geluid meer naar de versterker toe gaat als ik het volume van de gitaar dicht draai (probeer maar eens op repeteer of gig volume de drive, eventueel de booster en een phaser of flanger aan te zetten, je zult horen (met de volumeknop van de gitaar dicht) dat je nog altijd de zoem van de drive met de phaser/flanger hoort)
    De tuner heb ik op bypass staan, zodat ik onder het spelen altijd even kan stemmen.
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Jij wil een ander multieffect? Ik zou dat helemaal niet willen. Of losse pedalen of één multieffect.
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Gister wat pedaaltjes terug gekregen van een vriend en daardoor een toch wel onverwachte update waar ik erg blij van ben geworden:

M'n Fulltone Fulldrive getest tegen de Maxon OD808 en de Maxon heeft het met overmacht gewonnen. Veel strakker en veel minder bijgeluiden en bovendien een veel beter klinkende gain booster icm m'n JCM800. MXR Micro Amp getest tegen een Z-Vex SHO en de MXR heeft het ook gewonnen en functioneert nu als volume boost in de fx-loop. Ik zeg houdoe tegen de 'boutique' pedaaltjes. De extra ruimte op m'n bord blijft zo, zodat ik, als het nodig is, een Rat kan bijzetten als ik niet over de JCM800 speel. Nu alleen nog een channel switchertje scoren die tegelijk een loopje aanzet en ik ben voorlopig even klaar.

Senior Member

Standaard

@ IJsselrobo: Dan is het wellicht een idee om die BB7 even na te (laten) kijken. Die tuner zou ik gewoon vooraan in de keten zetten voor o.a. dit doel. De DT-10 heeft ook nog eens een hele goeie buffer. Nogmaals, je hoeft niet elk probleem met wéér een nieuw pedaal op te lossen.
    Laatst gewijzigd door JohnLord; 29 december 2012 om 15:06
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Mijn setup huidige pedalboard afgelopen week even omgegooid en posities van verschillende effecten bepaald. Momenteel zitten alle effecten nog voor de drie aangestuurde amps, maar na de bandrepetitie van aanstaande zondag gaan we eens kijken wat we met de effectsloop van de DSL100 kunnen.

Te koop:
    - Kustom Tuck N Roll PA 300 head, versterker uit 1973 250euro
    -Dynacord Twen gitaarcombo, versterker uit 1972 350euro

Senior Member

Standaard

Eindelijk zoals ik het wil... Na meer dan een jaar Ben er blij mee (voorlopig).

Senior Member

Standaard

Wat is dat voor spannend paars Boss pedaaltje?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Wat is dat voor spannend paars Boss pedaaltje?
    In zijn vorig leven was dat een Boss DS1... Maar ik was zo geërgerd door de sound dat ik het binnenwerk eruit gesloopt heb, en er mijn eigen Rangemaster treble booster (à la Brian May) in gebouwd heb.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Gister wat pedaaltjes terug gekregen van een vriend en daardoor een toch wel onverwachte update waar ik erg blij van ben geworden:

M'n Fulltone Fulldrive getest tegen de Maxon OD808 en de Maxon heeft het met overmacht gewonnen. Veel strakker en veel minder bijgeluiden en bovendien een veel beter klinkende gain booster icm m'n JCM800. MXR Micro Amp getest tegen een Z-Vex SHO en de MXR heeft het ook gewonnen en functioneert nu als volume boost in de fx-loop. Ik zeg houdoe tegen de 'boutique' pedaaltjes. De extra ruimte op m'n bord blijft zo, zodat ik, als het nodig is, een Rat kan bijzetten als ik niet over de JCM800 speel. Nu alleen nog een channel switchertje scoren die tegelijk een loopje aanzet en ik ben voorlopig even klaar.
    Ik zie hier niet vaak plankies waar ik best overheen zou willen kwijlen.. maar deze is niet verkeerd!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten