Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 308 van 866 EersteEerste ... 208258298306307308309310318358408808 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.071 t/m 3.080 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Ik baal er wel van. Verder prima voeding voor de prijs(ik kon de 100 euro extra voor een voodoolab niet rechtvaardigen), hoop kabels die er bij zaten etc.

*edit: wel tot de conclusie gekomen dat de kafuzz echt hulp nodig heeft om door de mix heen te prikken. Zonder de kanji of bd-2 heb ik ook moeite met de de wah wah bijna geen sweep heeft
    Dat laatste zou wel eens aan de plaatsing (laatste in de keten) kunnen liggen. Probeer hem eens voor je wah te zetten. Fuzzjes kunnen daar nogal gevoelig voor zijn...

Standaard

'the power of mids'
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

+1
    Mijn ervaring is dat ie prima door het bandgeluid heen kan brullen. Beetje expeimentren kan geen kwaad. Ook wat de plaatsing vd wah betreft..
    (Al moet ik zeggen dat mijn pedalen in zo ongeveer deze volgorde uitstekend presteren....)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ja, ik heb bij forumlid tnijland zijn stereo setup gehoord (met PedalPro ), en ben er wel door gecharmeerd (understatement). Niet voor live doeleinden, tenzij je er de ruimte en de tijd voor hebt om het allemaal aan te sluiten e.d., maar voor thuis (en studio) lijkt het me echt geweldig.
    Theo heeft ook twee 2x12 cabs, en die staan een meter of 2 uit elkaar, en als je daar tussenzit .... zwaar

OK, dus vanuit de Flashback naar 2 amps gaat goed, zonder hum?
    Edit: ik moet nog een 2e cab aanschaffen, maar weet nog niet welke, zat aan een Palmer met Greenbacks te denken....
    Vanuit de flashback gaf in het oefen hok geen problemen, klein beetje hum maar niet meer dan de gemiddelde versterker op een od kanaal. Werkte prima, maar gaf toch wat minder mogelijkheden (zoals delay op 1 versterker).
    Vind wel de attack en push (bij gebrek aan omschrijving) van op 2 amps tegelijk spelen erg gaaf. Zeker als ze elkaar mooi aanvullen.
    Over de kast, zou je niet gewoon een 1936 erbij scoren? Aangezien je die lekker vind op je amps. Die palmer kastjes lijken mooi maar hebben bijvoorbeeld wel een MDF baffle
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Mooi plankje (altijd verkleinwoorden gebruiken he als je een beetje jaloers bent ...) Henri.

Ik kan alleen de manual van mk3 vinden en op pagina 15 daarvan staat een 'either/or' amp setup. Kun je pagina 15 van de jouwe hier posten? Dan weet ik ook waar het over gaat.
    Dankje (verkleinwoord, maar niet omdat ik jaloers ben hoor ) Peter.
    Pagina 15 van deze pdf: http://www.musicomlab.co.kr/pdf/efxm...nual_rev20.pdf
    Pagina 16 van deze: http://www.rockbox.com/EFX_MKII_Manual_v3.0.pdf

Onderaan beide pagina's staat de stereo setup, de één is van revisie 2.0, en de ander 3.0, maar verschilt nauwelijks van elkaar volgens mij.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Dynamite Bekijk bericht
    Vanuit de flashback gaf in het oefen hok geen problemen, klein beetje hum maar niet meer dan de gemiddelde versterker op een od kanaal. Werkte prima, maar gaf toch wat minder mogelijkheden (zoals delay op 1 versterker).
    Vind wel de attack en push (bij gebrek aan omschrijving) van op 2 amps tegelijk spelen erg gaaf. Zeker als ze elkaar mooi aanvullen.
    Over de kast, zou je niet gewoon een 1936 erbij scoren? Aangezien je die lekker vind op je amps. Die palmer kastjes lijken mooi maar hebben bijvoorbeeld wel een MDF baffle
    MDF baffle ... hmmmm ... idd maar 's kijken naar een (lege) 1936 met Greenbacks of G12-65's dan, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden.

Wat de mogelijkheden betreft qua delay, ik heb meerdere delays (in totaal 4 pedalen en een Intellifex). Daarmee krijg ik het wel voor elkaar om een lekkere veelzijdige setup te maken, denk ik.

Standaard

Daarmee krijg ik het wel voor elkaar om een lekkere veelzijdige setup te maken, denk ik.
    Ik denk het nietje.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

MDF baffle ... hmmmm ... idd maar 's kijken naar een (lege) 1936
    ... maar dan wel uit de 800 (en misschien 900?) serie! Anders zijn ze volledig van MDF.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ik denk het nietje.
    Hehe, opnieuw jaloers?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    ... maar dan wel uit de 800 (en misschien 900?) serie! Anders zijn ze volledig van MDF.
    OK, thx. Dat wist ik niet.

Senior Member

Standaard

Verwacht overigens niet hetzelfde van twee 1936's als van een 1960, dat tegenvallen dan ...

Senior Member

Standaard

Nee, het gaat puur om het stereo-idee.
    Een 1960(B) klinkt voller/vetter dan een 1936.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten