'the power of mids'![]()
+1
Mijn ervaring is dat ie prima door het bandgeluid heen kan brullen. Beetje expeimentren kan geen kwaad. Ook wat de plaatsing vd wah betreft..
(Al moet ik zeggen dat mijn pedalen in zo ongeveer deze volgorde uitstekend presteren....)
Vanuit de flashback gaf in het oefen hok geen problemen, klein beetje hum maar niet meer dan de gemiddelde versterker op een od kanaal. Werkte prima, maar gaf toch wat minder mogelijkheden (zoals delay op 1 versterker).
Vind wel de attack en push (bij gebrek aan omschrijving) van op 2 amps tegelijk spelen erg gaaf. Zeker als ze elkaar mooi aanvullen.
Over de kast, zou je niet gewoon een 1936 erbij scoren? Aangezien je die lekker vind op je amps. Die palmer kastjes lijken mooi maar hebben bijvoorbeeld wel een MDF baffle
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Dankje (verkleinwoord, maar niet omdat ik jaloers ben hoor) Peter.
Pagina 15 van deze pdf: http://www.musicomlab.co.kr/pdf/efxm...nual_rev20.pdf
Pagina 16 van deze: http://www.rockbox.com/EFX_MKII_Manual_v3.0.pdf
Onderaan beide pagina's staat de stereo setup, de één is van revisie 2.0, en de ander 3.0, maar verschilt nauwelijks van elkaar volgens mij.
MDF baffle ... hmmmm ... idd maar 's kijken naar een (lege) 1936 met Greenbacks of G12-65's dan, maar die zijn niet zo makkelijk te vinden.
Wat de mogelijkheden betreft qua delay, ik heb meerdere delays (in totaal 4 pedalen en een Intellifex). Daarmee krijg ik het wel voor elkaar om een lekkere veelzijdige setup te maken, denk ik.![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Verwacht overigens niet hetzelfde van twee 1936's als van een 1960, dat tegenvallen dan ...
Nee, het gaat puur om het stereo-idee.
Een 1960(B) klinkt voller/vetter dan een 1936.
Favorieten/bladwijzers