Dank je Harold.
Klopt, die Musicom Lab is erg duur, maar kan ook erg veel.
Ik heb hem 2e hands weten te scoren voor de helft van de prijs, en ja dan is het nog steeds een grote investering, maar ik kan wel alles aansturen wat er aan te sturen valt.
Ik heb ondertussen de handleiding ook even wat beter doorgekeken, en ben van plan om het stereo setup-voorbeeld van pagina 15(/16) te gaan gebruiken.
Als je een systeem wil maken als die musiccom komt het ook neer op programmeren van PIC's en dergelijk (nu heb jij geloof ik meer kennis van computers als ik). Veel werk, maar wel goedkoper als een 'analoog' systeem zoals de octaswitch met zo'n berg dipswitches.
Laatst gewijzigd door Buzzel; 20 december 2012 om 19:49
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Strakke plank henri, grappig dat we redelijk op een lijn zitten. Heb de laatst tijd ook over een setup met 2 amps en 2x12 kasten lopen peinzen. Wat groter board, loopert erop, zeer vet![]()
Stuur je de amps nou aan vanuit die musicom of hoe heb je dat? Heb er zelf laatst zon lehle dual voor gehaald maar die stond eigenlijk altijd op beide amps, maar dat werkte vanuit de flashback bijvoorbeeld eigenlijk ook wel prima.
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Hee Henri, gave plank, maar geen Timeline meer?
Ja, ik heb bij forumlid tnijland zijn stereo setup gehoord (met PedalPro), en ben er wel door gecharmeerd (understatement). Niet voor live doeleinden, tenzij je er de ruimte en de tijd voor hebt om het allemaal aan te sluiten e.d., maar voor thuis (en studio) lijkt het me echt geweldig.
Theo heeft ook twee 2x12 cabs, en die staan een meter of 2 uit elkaar, en als je daar tussenzit .... zwaar
OK, dus vanuit de Flashback naar 2 amps gaat goed, zonder hum?
Edit: ik moet nog een 2e cab aanschaffen, maar weet nog niet welke, zat aan een Palmer met Greenbacks te denken....
Jawel hoor, die staat nog op mijn main-board, en kan ik er zo vanaf trekken, en even op dit board zetten. Ik laat hem vrij van loops, mede vanwege de spillover functie, wat ik erg gaaf vind.
Mooi plankje (altijd verkleinwoorden gebruiken he als je een beetje jaloers bent...) Henri.
Ik kan alleen de manual van mk3 vinden en op pagina 15 daarvan staat een 'either/or' amp setup. Kun je pagina 15 van de jouwe hier posten? Dan weet ik ook waar het over gaat.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Onlangs was ik het blijven veranderen van settings op m'n diverse pedaaltjes beu, en heb ik ze vervangen/aangevuld met een Nova System en ik moet zeggen: dat bevalt me wel! Hoewel ik uiteindelijk toch niet zonder mijn goede ouwe TS-9 en turbo rat kon; ik heb de Nova System nu in de FX loop hangen en gebruik pedaaltjes en voorversterker voor de scheur. Werkt lekker, en het is echt een leuke ontdekkingsreis, zo'n Nova System.
![]()
Gain = fijn
Favorieten/bladwijzers