Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 92 van 107 EersteEerste ... 42829091929394102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 911 t/m 920 van 1063
    Senior Member

Standaard

JTM45 + celestion G12M20 x 2 = yummie
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

jensen verpatsen dus zeg jij?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    JTM45 + celestion G12M20 x 2 = yummie
    Of G12M25 Hmmmm
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Standaard

Of gewoon eerst proberen en dan wellicht verpatsen.
    Heb zelf ook jarenlang met Celestions staan zeulen, maar op een gegeven moment kwam ik er toch achter dat andere merken en combinaties soms gewoon lekkerder klinken. Ondanks dat het niet voor de hand ligt.

Standaard

Hoi Gitaarnet,

binnenkort ga ik waarschijnlijk (hoop ik) een nieuwe gitaarversterker halen (orange dual terror). Heb deze al eens getest bij Feedback en ik vind het echt een geweldig ding. Nu zit ik alleen met 1 probleem, ik weet niet welke speakerkast ik moet kopen Zelf denk ik aan een Orange ppc112, hier hoor ik alleen niet veel goede verhalen over. Heeft iemand van jullie deze cabs ooit gezien of een mening erover? Is het verstandig om deze te kopen? Wat ook zou kunnen is een harley benton 212 met vintage 30's (dezelfde speakers als in de orange). Het uiterlijk van de orange is wel mooier vind ik, past ook beter bij de versterker Ook lees ik dat je beter door kan sparen voor de ppc 212 omdat die veel beter is, hier heb ik alleen geen geld voor. Zou het hetzelfde klinken wanneer ik 2 orange ppc112 op elkaar zet? (ziet er wel super vet uit lijkt mij:P). Ik denk ik stel deze vraag snel even hier (post niet zo veel, ik lees meer )

mvg.
    werker123

Senior Member

Standaard

+1 helemaal mee eens, ik heb de Falcons in mn 112 gezet, en ik vind ze echt erg lekker klinken!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Again: Jensen Falcons

MS

Senior Member

Standaard

Ik heb even een vraag...

Ik heb een 100w plexiclone die ik gebruik met een 2x12 van K&E met g12h anniversaries erin.
    Hiermee loop ik wat risico aangezien de cab dus 60w is en de amp 100w, maar aangezien de boel nooit ergens voluit gaat wil dat goed.

Nu wil ik binnenkort een 2e amp erbij gebruiken voor clean/crunch, maar wil graag compact blijven qua cab.
    Het liefste hou ik het bij 1 2x12 cab(die ik dan stereo ga gebruiken>elke amp 1 speaker) en anders 2 1x12 cabs.

Alleen ik kom dus qua wattage niet uit > het lijkt me niet verstandig om een 100w amp op 1 30w speaker te gaan gebruiken.

Iemand tips of suggesties hoe dit te gaan doen of zijn er speakers met het karakter van de g12h anniversaries die een hoger wattage aan kunnen.

Bvd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kamiess Bekijk bericht
    Iemand tips of suggesties hoe dit te gaan doen of zijn er speakers met het karakter van de g12h anniversaries die een hoger wattage aan kunnen.

Bvd
    U vraagt, wij draaien:
    http://wgs4.com/content/ReaperHP

De WGS Reaper HP (HP=High Power). Er is ook een 55Hz van de 30W variant beschikbaar, maar 55Hz+50W is alleen een custom optie, meen ik.
    Te koop in de UK en Duitsland; prijzen vergelijkbaar met Chinese Celestions.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    U vraagt, wij draaien:
    http://wgs4.com/content/ReaperHP

De WGS Reaper HP (HP=High Power). Er is ook een 55Hz van de 30W variant beschikbaar, maar 55Hz+50W is alleen een custom optie, meen ik.
    Te koop in de UK en Duitsland; prijzen vergelijkbaar met Chinese Celestions.
    Thx, zal ff kijken.
    Zat er sowieso al aan te denken om de plexi op 50w te laten draaien door 2 buizen te trekken > dan zit ik wat saver qua wattage.
    En dan is dit een goede optie!

Senior Member

Standaard

Ik overweeg er een speakerkast bij te kopen i.v.m. een stereo setup.
    Nu heb ik een Marshall 4x12 "1936" zien staan voor maar €225,-, da's toch vrij goedkoop?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten