Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 303 van 866 EersteEerste ... 203253293301302303304305313353403803 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.021 t/m 3.030 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joh@ndederde Bekijk bericht
    Zo, met wat kleine aanpassingen, m'n pedalboard anno december 2012. Heb eindelijk een (goeie) tuner gekocht en een goeie voeding, met de 18volt klinkt de Fulldrive een stuk "rijker".

Edit: En inderdaad, de kabel vanaf de DT-10 is niet aangesloten, moet nog een langere voor komen. Morgen maar ff naar de plaatselijke gitaarboer...
    mooi plankje, bevalt die memory boy je een beetje?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mesjoggah Bekijk bericht
    Ik wacht even wat de reacties zijn.. ze is 29 en door de hele familie gebruikt..

Standaard

Zo, die van mij begint er ook weer op te lijken:

Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Waarom niet? Je kunt zoveel pedalen in een loop zetten als je maar wilt. Tenminste, de mijne wel. Is me niet te doen om betweterig te zijn hoor, maar ik zie serieus niet waarom het niet zou werken.
    Omdat het niet eens vast aantal pedalen is dat geswitched moet worden. Elke keer weer een aantal andere.
    Met een looper kun je dat instellen, met zoiets als de line selector zit je vast aan een aantal die je dan inschakelt.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theguitarguy Bekijk bericht
    mooi plankje, bevalt die memory boy je een beetje?
    Zeer muzikale delay, de modulatie is erg mooi te gebruiken. Ik wil in de toekomst eigenlijk nog wel de "deluxe" versie kopen, aangezien die tap-tempo heeft. De laatst aanvulling die ik aan m'n board wil doen is de retro sonic phaser. Moet ik em wel eerst zien te vinden...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tidalwave_sideburns Bekijk bericht
    Te gek!
    .......
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

@joh@ndederde: hoeveel gain heeft die fulldrive eigenlijk? Ik heb er 1tje als ruil aangeboden gekregen voor mijn lovepedal maar ik weet niet of de fulldrive heftig genoeg is(zit meer te azen op een ocd)

Mijn pedalenboardje is nu klaar voor repeteren morgen.

mccoy rmc1--->polytune-->boss bd-2--->lovepedal eternity kanji-->dr no kafuzz
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    @joh@ndederde: hoeveel gain heeft die fulldrive eigenlijk?...
    Hij is redelijk veelzijdig. Bij de "vintage" en de "flat-mids" stand heb je de meeste gain. Bij de "compcut" stand heb je met alleen de linker switch ingeschakeld een clean boost ofwel een beetje een randje, maar stamp je de boost in krijg je een vette overdrive, maar niet echt high gain. Hij zit meer in het rijtje "tubescreamer". Overall zou ik zeggen, een low-/middle gain pedaal, voor high gain zou ik eerder kijken naar de OCD. Waar de fulldrive eindigt, gaat de ocd verder qua gain.

Edit: Voor een impressie kun je ook luisteren naar de nummers in de link in mijn "handtekening"... Ik gebruik trouwens bijna altijd de compcut stand, vanwege de vette boost die je krijgt als de boost wordt ingeschakeld. (dus de minst tubescreamer-achtige sound)
    Laatst gewijzigd door joh@ndederde; 19 december 2012 om 00:25

Senior Member

Standaard

Hmmm, ik heb toch iets meer gain dan dat nodig. Leuke aan de ocd vond ik dat hij met een cleane amp echt op het randje van fuzz zit zonder een distortion pedaal te zijn
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Mijn pedalenboardje is nu klaar voor repeteren morgen.

mccoy rmc1--->polytune-->boss bd-2--->lovepedal eternity kanji-->dr no kafuzz
    lekker setje zeg! zou ik zo mijn plan mee kunnen trekken!

in die rmc1 zit een potmeter, heb jij enig idee wat die doet? of staat er iets van in de handleiding?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Te gek!
    .......
    Bedankt! Best handig en het oog wil ook wat he.

v.r.n.l: Fire & Stone tuner, Boss FDR-1, Tychobrahe fuzz en een Rebote delay. Vooral fuzz met delay gaat heerlijk wringen rond de octaven, bijzonder bruut.
    Mijn band op Myspace

If this is your reality, what must your nightmares look like

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten