Het complete album "Dark side of the moon": "Dub side of the moon"
Het complete album "Dark side of the moon": "Dub side of the moon"
"Meten is weten, gissen is missen"
Of ie verrassend is, laat ik graag aan jullie over..
Dat ik schaamteloos eigen covers post - de spamzweep mag me treffen
Broodcover in een jazzy cocktailstijl, gedragen door de heerlijke ritmesectie Hans Lafaille en Steven van Gool
jammer genoeg de 'radio edit', de originele versie is veel jazziger, met een vettige baritonsax solo..
Ik vraag me af waarom we in godsnaam zo'n edit maken, want we worden toch niet gedraaid op radio..![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Erg mooi zvp!
Behalve mss de missende solo dan.![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
"Meten is weten, gissen is missen"
Geen gitaren, maar opzich wel verrassende cover:
http://www.youtube.com/watch?v=f8gffhbeUhs
wat er ook gebeurt altijd blijven ragguh
Verreweg de beste versie die ik ooit gehoord heb. Wat een feel, wat een stem, wat een timing, echt heerlijk!
OK, niet he-le-maal bluegrass (er zat een trommeltje bij), maar dit was toch wel stijlvreemd genoeg om het heel verrassende covers te maken.![]()
Ik zie in deze thread tot nu toe alleen maar video's, ik heb hier nog een alleen-luisteren soundbite die ik lang geleden al eens op dit forum plaatste.
Lekker stapelen, nog wat verdere zelfwerkzaamheid en dan krijg je dus zoiets als dit.
Van een hit uit dezelfde tijd (de gouden eeuw van de popmuziek) deze samenvatting van 1' 13" > Deep Purple in Bluegrass:
http://www.hangoutstorage.com/jukebo...usicID%3D16008
Ach welnee, ik doe het toch ook.....![]()
Laatst gewijzigd door RB-1; 12 december 2012 om 02:51
Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.
Favorieten/bladwijzers