Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 294 van 867 EersteEerste ... 194244284292293294295296304344394794 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.931 t/m 2.940 van 8664
    Senior Member

Standaard

Is zeker stevig. Plaatmateriaal is 7 mm multiplex geloof ik. Is zeer netjes afgewerkt. Ik heb wel het transformatorbakje en de steunen waar het mengpaneel op geschroefd wordt er uitgehaald. De steunen kun je eruitschroeven. Het bakje zit met 1 popnageltje vast.
    En hij kost maar €55 inc verzenden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    of (in het geval dat je geen podium hebt) hossen ze per ongeluk iets te ver richting de band en staan ze dus per ongeluk op de pedalen. Jammer dan, het is iig wel gezellig, denk ik dan maar.
    Dat hossen kan ook gebeuren als er wel een podium is :-)
    En inderdaad, dan is het wel gezellig, dus dan ga je een optreden ook niet stilleggen omdat er iemand (al dan niet in beschonken en lompe/onbenullige toestand) op je pedalen trapt.
    Als iemand er moedwillig op uit is om dingen te vernielen, dan krijgen ze gewoon een stuk gitaar in de nek, of een voet, en dan stopt het vanzelf.

Maar het blijft een risico; eigenlijk kun je het beste zo weinig mogelijk meenemen, maar ja, da's geen hobby!

Senior Member

Standaard

Als je iemand een trap of mep verkoopt, kan het ook heel verkeerd uitpakken.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Dit is mijn mainboard voor akoestische gitaar. Die gaat via de di van de helicon naar board/monitor.
    De riot staat erop om hem als mini voor mijn elektrische te gebruiken. (Tot mijn 'Groot' bord klaar is )

Alles staat op een pt nano gevoed door twee adapters, een 9v en een 12v.

De voedingskabels kunnen vlug losgemaakt worden om nog 2 9v's te geven aan een drummachine of een amp selector.

Hopelijk gaat hij nu een eindje mee
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Als iemand er moedwillig op uit is om dingen te vernielen, dan krijgen ze gewoon een stuk gitaar in de nek, of een voet, en dan stopt het vanzelf.
    Kijk, en daarom heb ik een Tele.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nusti Bekijk bericht
    Mijn eerste poging om een fatsoenlijke pedalenplank te maken. Ik gebruik een accucase scenesetter 48 koffer. Qua afmetingen is deze hetzelfde als de DAP showmaster 48 met een paar kleine verschillen. De accucase heeft geen schuine zijranden en niet het extra klepje aan de achterkant. Bij de accucase zitten de vlinders van de sloten niet aan de deksel.

Ik heb 8 mm mdf gebruikt om de plank te bouwen, de pedalen kunnen dan goed bereikt worden. Over de indeling en met name de bedrading ben ik nog niet echt tevreden. Het werkt in ieder geval en ook nog eens storingsvrij.
    Op de verhoging kan ik nog twee pedalen kwijt.
    Linksboven heb ik een centrale aansluiting gemaakt voor zowel signaal in en uit als 9v dc.
    Het had allemaal wat netter gekund, maar het werkt en dat is voor mij toch het belangrijkste.

Ziet er uit als een degelijk bord, leuk setje pedalen ook. Hoe bevalt die Boss chorus?
    Wellicht dat je nog iets langere kabels kan gebruiken om het een beetje netter te maken. aan de andere kant, als het voor jou werkt... Een bord moet bovenalles praktisch zijn. En als ik het zo zie dan lijkt me deze koffer net zo stevig als de DAP.

Prima bordje hoor!
    Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah

Senior Member

Standaard

praktisch is het zeker, wel redelijk zwaar maar dat ligt vooral aan de pedalen zelf. De boss chorus bevalt goed. Ik kan er een mooie volle klank uit toveren en samen met de mxr een heerlijk fout jaren 80 metal geluidje...

Senior Member

Standaard

Hoe zit het met het doorzakken van de bodem van de accucase?
    De Showmaster 48 heeft hier, zonder hulpmiddelen, nogal last van.

Die flanger is huge! Hoe bevalt/klinkt die?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Hoe zit het met het doorzakken van de bodem van de accucase?
    De Showmaster 48 heeft hier, zonder hulpmiddelen, nogal last van.

Die flanger is huge! Hoe bevalt/klinkt die?
    Doorzakken heb ik nog geen last gehad, de plaat die gebruikt is voelt behoorlijk stijf aan. Daarnaast is mijn eigen board ook nog 8mm.
    De flanger is idd groot in formaat, het geluid is zeer prettig. Mooie warme sweep, heel goed te doseren en overstemt niet het geluid van de gitaar maar is echt een toevoeging.

Senior Member

Standaard

Heb je hem wel eens vergeleken met een showmaster case? Ben zelf een beetje aan het kijken naar een grotere case maar twijfel nog.
    De bouw kwaliteit van die showmaster casejes vind ik niet echt denderend. Heb er inmiddels 4 pedalboards van gemaakt (showmaster 24) maar ze hadden allemaal wel wat.

Over het doorbuigen, ik leg een plaat onderin en ondersteun de hele case met 5 voetjes. Dus niet op de kogels op de hoek.
    Zo is hij helemaal zelf dragend en komt er bijna geen kracht op de case zelf.
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten