De meeste problemen hier met de onespot ontstaan door het hangen van meerdere pedalen aan die ene output. Het enige verschil met de stagg zal zijn dat dat geen geschakelde voeding is (toch?). Ik weet niet of je daarmee je probleem oplost.
Ik had laatst bijv een kleine 50hz brom met de fueltank jr nadat ik een van de iso outputs had gechained omdat ik met pedalen naast mijn plankje wilde klooien. Dus als je de output van die stagg gaat splitten kun je net zo goed met het probleem blijven zitten.
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
De One Spot gaf in die studio een enorme brom terwijl ik er maar één pedaal op had. Toen ik hem uit de keten haalde, was alles weer goed.
Gister op het punt gestaan een Fuel Tank te kopen, maar toen bleek dat mijn Moogerfooger 200 of zelfs 300 mA trekt, afhankelijk van welke bron je gelooft.
Dus maar gewoon een adapter gekocht van €16. Hij voedt zowaar de DD7 én de Memory Boy, dat scheelt weer. Heb nu dus een Boss PSA voor de meeste pedalen, Stagg voor DD7 en Memory Boy, Stagg voor Holy Grail en de Moog op zijn eigen adapter.
Zegt volgens mij niet altijd wat. De line6 dl4 trekt volgens de manual 1000 ma maar voodoo lab beweert dat hun pedalpower plus het pedaal goed voed terwijl die maar 400 ma levert
Hier is m'n nieuwe pedalboard. Bouwverslag is hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...howmaster-case) te lezen.
![]()
Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah
Het plankje voor de Sinterklaas-sessie van vandaag:
De K's 90 gaat er af en wordt er waarschijnlijk naast gezet als een soort 'fake wah' (als mijn Vox te zwaar is om mee te slepen), en op de plek van die MXR komt de Boss FZ-5 die ik vandaag heb gekregen.
Tot nu toe een fantastisch grappige Fuzz, met bruikbare Fuzzface en Octavia geluiden..
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers