Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 291 van 867 EersteEerste ... 191241281289290291292293301341391791 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.901 t/m 2.910 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Nog maar een dc8?

Je kunt toch best een output chainen?
    Dat kan zeker, maar die 12v aansluitingen heb ik niets aan en ben zelfs bang dat ik per ongeluk er iets in stop.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Ja, zolang de onespot werkt is het prima, maar als ie wel problemen oplevert kun je hem maar beter meteen dumpen.

Ik heb nu al een paar jaar de trex junior en sindsdien nooit meer problemen. En btw, die carl martin heeft wel geisoleerde outs.
    Dan was de CM vooral lomp groot.

Maar goed: als de one spot gewoon klote is, kan ik beter voor 20 euro nog zo'n stagg adapter kopen die prima werkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Maar goed: als de one spot gewoon klote is, kan ik beter voor 20 euro nog zo'n stagg adapter kopen die prima werkt.
    De meeste problemen hier met de onespot ontstaan door het hangen van meerdere pedalen aan die ene output. Het enige verschil met de stagg zal zijn dat dat geen geschakelde voeding is (toch?). Ik weet niet of je daarmee je probleem oplost.

Ik had laatst bijv een kleine 50hz brom met de fueltank jr nadat ik een van de iso outputs had gechained omdat ik met pedalen naast mijn plankje wilde klooien. Dus als je de output van die stagg gaat splitten kun je net zo goed met het probleem blijven zitten.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

De One Spot gaf in die studio een enorme brom terwijl ik er maar één pedaal op had. Toen ik hem uit de keten haalde, was alles weer goed.

Gister op het punt gestaan een Fuel Tank te kopen, maar toen bleek dat mijn Moogerfooger 200 of zelfs 300 mA trekt, afhankelijk van welke bron je gelooft.

Dus maar gewoon een adapter gekocht van €16. Hij voedt zowaar de DD7 én de Memory Boy, dat scheelt weer. Heb nu dus een Boss PSA voor de meeste pedalen, Stagg voor DD7 en Memory Boy, Stagg voor Holy Grail en de Moog op zijn eigen adapter.

Senior Member

Standaard

Zegt volgens mij niet altijd wat. De line6 dl4 trekt volgens de manual 1000 ma maar voodoo lab beweert dat hun pedalpower plus het pedaal goed voed terwijl die maar 400 ma levert

Member

Standaard Becat's pedalboard!

Hier is m'n nieuwe pedalboard. Bouwverslag is hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...howmaster-case) te lezen.

Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah

Standaard

Hoi Luitjes allemaal, ik vind dit wel een geweldige mooi "tover-koffer" hoor, het is wel mijn merk, vooral die stereo-chorus een prima ruisvrij ding.

Ps; ik zie er wel geen stereo chorus tussen zitten, maar toch.........

Groetjes !!!!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Gitaar Bekijk bericht
    OK, niet helemaal zelf gemaakt en ook nog eens gevuld met niet jullie favoriete merk. Maar het werkt wel als een trein. Maar toch wel vrij compleet voor elk wat wil.

[IMG][/IMG]

Senior Member

Standaard

Het plankje voor de Sinterklaas-sessie van vandaag:

De K's 90 gaat er af en wordt er waarschijnlijk naast gezet als een soort 'fake wah' (als mijn Vox te zwaar is om mee te slepen), en op de plek van die MXR komt de Boss FZ-5 die ik vandaag heb gekregen.

Tot nu toe een fantastisch grappige Fuzz, met bruikbare Fuzzface en Octavia geluiden..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becat Bekijk bericht
    Geweldige foto!

Alleen de twee stekkers in het stopcontact, die moeten van plaats verwisselen dan hoeft de bovenste niet meer op zijn kop.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becat Bekijk bericht
    Hier is m'n nieuwe pedalboard. Bouwverslag is hier (http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...howmaster-case) te lezen.

Zo'n rode, verlichte aan/uitknop nodigt wel uit om het zaakje in één keer uit te zetten, als je board vooraan het podium ligt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten