Ik moet ook nog eens een groepsfoto plaatsen van mijn Les Pauls
Ik moet ook nog eens een groepsfoto plaatsen van mijn Les Pauls
Volgens mij worden alle Reissue modellen in de custom shop gemaakt
Staan die knoppen nou zo hoog of lijkt dat maar zo?
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Klopt: de huidige reisues worden allemaal in de custom shop gebouwd.
De prijs die jij noemt is voor een plaintop '58. De winkelprijs voor de cr8 is volgens mij ongeveer 3600-3700. Ik probeer dat eigenlijk maar zo snel mogelijk te vergeten.
Ik heb een paar maanden geleden de fout gemaakt om naar Boekel te gaan.
Het idee was om een studio of traditional te scoren. Na alle studio's, traditionals en standards geprobeerd te hebben, toch maar eens zo eentje uit de glazen kast geprobeerd. Verkocht...... Trouwens nog geen seconde spijt van gehad.
Echt bizar hoe veel verschil er in de verschillende modellen zit (ook in dezelfde prijsklasse)
De hoge knoppen lijkt denk ik zo door het laagstaande zonnetje gisteren.
Laatst gewijzigd door access; 19 november 2012 om 13:17
Chambered reissues zijn waanzinnig. Ze gebruiken het beste hout dus ze zijn al licht van gewicht, en omdat ie gekamerd is nog een heel stuk lichter. Zijn bijzonder prettige gitaren.
Ja dat was mij ook opgevallen. De verschillen zijn onderling best groot. Ik ging voor een aantal modellen in verschillende prijsklassen en zeker niet voor een zwarte aangezien ik al een zwarte explorer heb. De keuze is uiteindelijk op deze gevallen puur vanwege de tone en sound.
Hallo de Gitaar is inderdaad een Samick maar als je weet dat hij niet uit de begin jaren 70 komt weet je dan hoe ik wel achter het bouwjaar kan komen. op de gitaar staat het serie nummer 7100009 maar kan er niet achter komen waar ik dat nummer kan achter halen.
Valentino is erg blij met deze gitaar en speeld er regelmatig mee dus we zijn ook niet vanplan hem weg te doen of zo.
Groeten Dick de vader van Valentino
Mijn Gitaren zijn een Ibanez GRX70 , Samick lespaul artist edition, Samick: Royale RL-1 Greg Bennett .Mijn versterker is een Line 6 IV 30 watt
Favorieten/bladwijzers