Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 487 van 622 EersteEerste ... 387437477485486487488489497537587 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.861 t/m 4.870 van 6220
    Senior Member

Standaard

Ik moet ook nog eens een groepsfoto plaatsen van mijn Les Pauls

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door access Bekijk bericht
    Mijn CR8.
    Echt heeeel fraai!!! GAS!!!

Dus wel een Custom Shopper???

(dus circa 3200,- euro?)
    Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 19 november 2012 om 12:57
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Volgens mij worden alle Reissue modellen in de custom shop gemaakt

Senior Member

Standaard

Staan die knoppen nou zo hoog of lijkt dat maar zo?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Senior Member

Standaard

Klopt: de huidige reisues worden allemaal in de custom shop gebouwd.
    De prijs die jij noemt is voor een plaintop '58. De winkelprijs voor de cr8 is volgens mij ongeveer 3600-3700. Ik probeer dat eigenlijk maar zo snel mogelijk te vergeten.

Ik heb een paar maanden geleden de fout gemaakt om naar Boekel te gaan.
    Het idee was om een studio of traditional te scoren. Na alle studio's, traditionals en standards geprobeerd te hebben, toch maar eens zo eentje uit de glazen kast geprobeerd. Verkocht...... Trouwens nog geen seconde spijt van gehad.

Echt bizar hoe veel verschil er in de verschillende modellen zit (ook in dezelfde prijsklasse)

De hoge knoppen lijkt denk ik zo door het laagstaande zonnetje gisteren.
    Laatst gewijzigd door access; 19 november 2012 om 13:17

Senior Member

Standaard

Chambered reissues zijn waanzinnig. Ze gebruiken het beste hout dus ze zijn al licht van gewicht, en omdat ie gekamerd is nog een heel stuk lichter. Zijn bijzonder prettige gitaren.

Standaard

Hierbij mijn duit in het zakkie. Sinds een paar weken in mijn bezit. Lekker basis zwart en de creme details geven er nog wat extra smoel aan.

Standaard

Klopt: de huidige reisues worden allemaal in de custom shop gebouwd.
    De prijs die jij noemt is voor een plaintop '58. De winkelprijs voor de cr8 is volgens mij ongeveer 3600-3700. Ik probeer dat eigenlijk maar zo snel mogelijk te vergeten.

Ik heb een paar maanden geleden de fout gemaakt om naar Boekel te gaan.
    Het idee was om een studio of traditional te scoren. Na alle studio's, traditionals en standards geprobeerd te hebben, toch maar eens zo eentje uit de glazen kast geprobeerd. Verkocht...... Trouwens nog geen seconde spijt van gehad.

Echt bizar hoe veel verschil er in de verschillende modellen zit (ook in dezelfde prijsklasse)

De hoge knoppen lijkt denk ik zo door het laagstaande zonnetje gisteren.
    Boekel... mega fraaie zaak... Goed voor mijn Cash-Flow dat dit een eind uit de buurt is... ;-)
    Nogmaals heeeeeele mooie Les Paul!!!
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Standaard

Ja dat was mij ook opgevallen. De verschillen zijn onderling best groot. Ik ging voor een aantal modellen in verschillende prijsklassen en zeker niet voor een zwarte aangezien ik al een zwarte explorer heb. De keuze is uiteindelijk op deze gevallen puur vanwege de tone en sound.

Member

Standaard

Hallo de Gitaar is inderdaad een Samick maar als je weet dat hij niet uit de begin jaren 70 komt weet je dan hoe ik wel achter het bouwjaar kan komen. op de gitaar staat het serie nummer 7100009 maar kan er niet achter komen waar ik dat nummer kan achter halen.

Valentino is erg blij met deze gitaar en speeld er regelmatig mee dus we zijn ook niet vanplan hem weg te doen of zo.

Groeten Dick de vader van Valentino
    Mijn Gitaren zijn een Ibanez GRX70 , Samick lespaul artist edition, Samick: Royale RL-1 Greg Bennett . Mijn versterker is een Line 6 IV 30 watt

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten