Ja, 't is natuurlijk vermakelijker om te zeiken voer lelijke kleuren of die Steinbergers, maar een positief geluid is wel op zijn plaats. Die nieuwe e-tuners lijken me toch echt een verbetering t.o.v. de eerdere poging.
Ja, 't is natuurlijk vermakelijker om te zeiken voer lelijke kleuren of die Steinbergers, maar een positief geluid is wel op zijn plaats. Die nieuwe e-tuners lijken me toch echt een verbetering t.o.v. de eerdere poging.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
ik vind die gifgroene paul anders helemaal te wauw! Daar zou ik het mee kunnen!
Ik ben op zich niet vies van een apart kleurtje. Ik heb dan ook een ES 339 in Pelham Blue. Gifgroen gaat me toch net even te ver maar die blauwe en rode nitrous vind ik dan weer wel OK.
Er is nu trouwens naast de ES 339 ook een verkleinde versie van de ES 330. Namelijk een ES 390 met mini humbuckers. Hangt wel een behoorlijk prijskaartje aan...
http://www.thomann.de/nl/gibson_es_3...e_sunburst.htm
En zo klinkt-ie...
Laatst gewijzigd door mountainman; 19 november 2012 om 00:36
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
En dat is-ie dus als we dit mogen geloven: http://www.themusiczoo.com/blog/2012...90-hollowbody/
Maar hij klinkt inderdaad totaal anders dan een 330 zo zonder P90.
Ik snap alleen niet waarom er op de eigen site van Gibson niets over deze gitaar staat.
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Mooi he, Gibson die kleine bedrijfjes die groot dreigen te worden, sommeert om bepaalde modellen maar beter niet meer te maken en dan zelf keihard jatten van een Fender P-bass!![]()
Favorieten/bladwijzers